in , , , ,

5 Σπιτικές Θεραπείες για να Συσφίξετε και να Ανορθώσετε το Στήθος με Φυσικό Τρόπο

5 Σπιτικές Θεραπείες για να Συσφίξετε και να Ανορθώσετε το Στήθος με Φυσικό Τρόπο
5 Σπιτικές Θεραπείες για να Συσφίξετε και να Ανορθώσετε το Στήθος με Φυσικό Τρόπο

Έχετε παρατηρήσει πόσες διαφημίσεις για σουτιέν υπόσχονται να ανορθώσουν το πεσμένο στήθος; Οι γυναίκες γνωρίζουν πολύ καλά πώς αλλάζει η εμφάνισή τους καθώς γερνούν, ειδικά το στήθος τους. Λάβετε υπόψη ότι οι αλλαγές στο σχήμα του στήθους με την πάροδο του χρόνου συμβαίνουν και για λόγους άλλους από την εγκυμοσύνη και τον τοκετό. Ο ιστός του μαστού που γερνάει, καθώς και μια ελαφρά αύξηση ή μείωση βάρους μπορεί να είναι ένας παράγοντας. Επιπλέον, η γενετική πιθανώς έχει επίσης αντίκτυπο. Αλλά μην απελπίζεστε. Ευτυχώς, υπάρχουν μερικές σπιτικές θεραπείες για να αποτρέψετε, να συσφίξετε και να ανορθώσετε το στήθος με φυσικό τρόπο. 7 Εύκολοι Τρόποι για να Αποφύγετε τις Ρυτίδες στο Στήθος

5 Σπιτικές Θεραπείες για να Συσφίξετε και να Ανορθώσετε το Στήθος με Φυσικό Τρόπο

Αγγούρι και κρόκος αυγού

Ενώ ο κρόκος του αυγού έχει πολύ υψηλές ποσότητες πρωτεϊνών και μετάλλων, τα αγγούρια μπορούν να βοηθήσουν στην τόνωση του δέρματος. Αυτό θα μπορούσε να βοηθήσει στη χαλάρωση του στήθους.

  • Χρησιμοποιήστε ένα μπλέντερ για να κάνετε πουρέ ένα μικρό αγγούρι
  • Ανακατέψτε σε έναν κρόκο αυγού και ένα κουταλάκι του γλυκού βούτυρο για να κάνετε μια πάστα.
  • Εφαρμόστε αυτό το μείγμα στο στήθος σας
  • Αφήστε το να δράσει για περίπου 30 λεπτά.
  • Ξεπλύνετε με κρύο νερό.
  • Χρησιμοποιήστε το ως μάσκα για το στήθος σας μία φορά την εβδομάδα για καλύτερα αποτελέσματα.

Τριγωνέλλα

Είναι ένα συστατικό που μπορεί να βοηθήσει στην ανόρθωση του στήθους. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι έχει επίσης βιταμίνες και αντιοξειδωτικά που βοηθούν στη σύσφιξη του δέρματος.

ότι έχει επίσης βιταμίνες και αντιοξειδωτικά που βοηθούν στη σύσφιξη του δέρματος.

  • Ανακατέψτε ¼ φλιτζάνι σκόνη τριγωνέλλας με νερό μέχρι να φτιάξετε μια παχιά πάστα.
  • Κάντε μασάζ με την πάστα στο στήθος σας και αφήστε την για πέντε έως δέκα λεπτά.
  • Στη συνέχεια, ξεπλύνετε με χλιαρό νερό.
  • Κάντε το μια ή δύο φορές την εβδομάδα.

Επιπλέον, μπορείτε να φτιάξετε μια μάσκα για το στήθος σας:

  • Ανακατέψτε ½ φλιτζάνι γιαούρτι, 10 σταγόνες λάδι τριγωνέλλας, 10 σταγόνες λάδι βιταμίνης Ε και τα ασπράδια 1 αυγού μέχρι να έχετε μια πάστα.
  • Εφαρμόστε στο στήθος σας και τρίψτε την απαλά.
  • Αφήστε αυτό για περίπου 30 λεπτά και ξεπλύνετε με κρύο νερό.

Ασπράδι αυγού

Το χαλαρό στήθος μπορεί επίσης να επωφεληθεί από τη χρήση μόνο του ασπραδιού αυγού. Λαμβάνοντας υπόψη ότι έχει στυπτικές και καθαριστικές ιδιότητες.

  • Χτυπήστε το ένα ασπράδι μέχρι να αφρατέψει.
  • Εφαρμόστε το στο στήθος σας.
  • Αφήστε το για 30 λεπτά.
  • Στη συνέχεια, μπορείτε να το ξεπλύνετε είτε με χυμό αγγουριού είτε με χυμό κρεμμυδιού και μετά με κρύο νερό.

Ένας άλλος τρόπος είναι να φτιάξετε μάσκα με ασπράδι αυγού για σύσφιξη και ανόρθωση του στήθους.

  • Ανακατέψτε ένα ασπράδι αυγού με μια κουταλιά της σούπας απλό γιαούρτι και μια κουταλιά της σούπας μέλι.
  • Εφαρμόστε το μείγμα στο στήθος σας
  • Αφήστε το να δράσει για 20 λεπτά.
  • Ξεπλύνετε με κρύο νερό.

Δείτε ακόμη Βότανα για Σφριγηλό και Μεγάλο Στήθος

Ρόδι

Το ρόδι είναι ένα ευεργετικό στοιχείο που καταπολεμά τη γήρανση και τη χαλάρωση του στήθους ενώ το συσφίγγει και το ανορθώνει. Επιπλέον, το έλαιο από σπόρους ροδιού έχει στοιχεία που τονωνουν τη σφριγηλότητα του στήθους.

  • Αναμείξτε τέσσερα κουταλάκια του γλυκού έλαιο neem με ένα κουταλάκι του γλυκού κονιοποιημένη φλούδα ροδιού.
  • Μόλις ανακατευτεί, ζεσταίνετε το μείγμα για λίγα λεπτά.
  • Αφήστε το να κρυώσει ελαφρώς και μετά απλώστε το στο στήθος σας.
  • Επαναλάβετε αυτό δύο φορές την ημέρα για αρκετές εβδομάδες, για καλύτερα αποτελέσματα.

Ασκήσεις

Ορισμένες ασκήσεις μπορούν να ενδυναμώσουν τον ιστό του μαστού και τους μύες γύρω από το στήθος ώστε να το συσφίξουν και να το ανορθώσουν. Μερικές ασκήσεις περιλαμβάνουν:

  • Κάμψεις
  • Βάρη σε πάγκο
  • Εκτάσεις με αλτήρες

Όταν ασκείστε, φροντίστε να χρησιμοποιείτε αθλητικό σουτιέν που είναι υποστηρικτικό.

Επιπλέον συμβουλές για σύσφιξη και ανόρθωση στήθους

Λάθη:

  • Η ακραία δίαιτα μπορεί να επιδεινώσει τη χαλάρωση του στήθους.
  • Χωρίς υποστηρικτικό αθλητικό σουτιέν, το τζόκινγκ και το τρέξιμο μπορεί να επιδεινώσουν το στήθος σας .
  • Αποφύγετε προϊόντα που περιέχουν νικοτίνη.

Σωστά:

  • Το κολύμπι είναι μια ευεργετική άσκηση που μπορεί να διαμορφώσει το στήθος σας.
  • Εάν το στήθος σας είναι εκτεθειμένο στον ήλιο, εφαρμόστε οπωσδήποτε αντηλιακό.
  • Διατηρήστε τη σωστή στάση του σώματος καθισμένες ή όρθιες, χωρίς να σκύβετε.
  • Το στήθος σας μπορεί να συσφιχθεί με τη βοήθεια της γιόγκα.

Διατροφή:

  • Φροντίστε να καταναλώνετε άφθονο νερό για να παραμείνετε ενυδατωμένοι.
  • Καταναλώστε τροφές πλούσιες σε μέταλλα, βιταμίνες, πρωτεΐνες, ασβέστιο, υδατάνθρακες και λίπη, τα οποία είναι απαραίτητα για τη σύσφιξη του στήθους.

πηγή φωτό

Δείτε επίσης Φυσική λοσιόν για τέλειο στήθος

Βαθμολόγησε το Άρθρο!

Διάλεξε αστέρια! Μας βοηθάτε να γίνουμε Καλύτεροι!

Βαθμολογία 3.8 / 5. Αξιολογήσεις: 4

Δεν υπάρχουν αξιολογήσεις ακόμα. Γίνε ο Πρώτος που θα δώσει αστέρια!

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη ή χωρίς τοποθέτηση ενεργού link της πηγής σε εμφανές σημείο

Written by Jimmy Taylor

Ποια Εσώρουχα να Επιλέξετε Ανάλογα με τον Σωματότυπό σας

Ποια Εσώρουχα να Επιλέξετε Ανάλογα με τον Σωματότυπό σας

Πούλησε τον παλιό της καναπέ για 400 ευρώ και μετά ανακάλυψε ότι άξιζε πάνω από 15.000

Πούλησε τον παλιό της καναπέ για 400 ευρώ και μετά ανακάλυψε ότι άξιζε πάνω από 15.000