in , , , ,

9 Κόλπα για να Μην Παρατήσετε το Γυμναστήριο Μετά από ένα Μήνα

κόλπα για το γυμναστήριο,συμβουλές για γυμναστήριο,χρήσιμα
9 Κόλπα για να Μην Παρατήσετε το Γυμναστήριο Μετά από ένα Μήνα

Αναβάλλετε συνέχεια τη μέρα για να ξανάπατε στο γυμναστήριο; Υπάρχουν μερικά κόλπα για να παρακινήσετε τον εαυτό σας και να μην παρατήσετε το γυμναστήριο μετά από ένα μήνα.18 Χρήσιμες Συμβουλές για Όσους Σκέφτονται να Ξεκινήσουν Γυμναστήριο

Μην σκέφτεστε την αρχή.

9 Κόλπα για να Μην Παρατήσετε το Γυμναστήριο Μετά από ένα Μήνα

Μην φοβάστε να είστε «μαύρο πρόβατο». Δεν γεννιούνται όλοι με τέλειο σώμα. Οι άνθρωποι στο γυμναστήριο κοιτάζονται στον καθρέφτη για να ελέγξουν αν εκτελούν σωστά τις ασκήσεις, όχι για να εντοπίσουν και να κοροϊδέψουν τους νεοφερμένους.

Φερθείτε σαν να είναι παιχνίδι.

Πάρτε ένα ημερολόγιο και σημειώστε κάθε μέρα γυμναστήριου με έναν κόκκινο σταυρό. Θα πρέπει να φτιάξετε μια αλυσίδα σταυρών για όσο περισσότερο μπορείτε.

Βρείτε ένα γυμναστήριο κοντά στο σπίτι σας.

Αυτό θα σας βοηθήσει να αποφύγετε δικαιολογίες όπως «κακές καιρικές συνθήκες», «χωρίς μεταφορικό μέσο» και «θα πάω αύριο ή μεθαύριο».

Δημιουργήστε ατμόσφαιρα.

Το να ακούτε την αγαπημένη σας μουσική μπορεί να επηρεάσει τη διάθεσή σας και να σας δώσει θετικά συναισθήματα. Η άσκηση με καλή διάθεση είναι ήδη το 50% της επιτυχίας.

Δείτε ακόμη 22 Μυστικά Γυμναστήριου που το Προσωπικό θα Μοιραστεί Σπάνια με τους Πιθανούς Πελάτες

Αγοράστε μια συνδρομή 3 μηνών.

Εάν έχετε ξοδέψει τα χρήματά σας, θα έχετε επιπλέον κίνητρα. Μην παίρνετε την ετήσια συνδρομή από την αρχή – ξεκινήστε με ένα μικρό βήμα.

Κάντε ένα σχέδιο.

Προγραμματίστε τις επισκέψεις σας στο γυμναστήριο και περιγράψτε τι, πότε και πώς θα το κάνετε. Αυτό θα σας βοηθήσει να οργανώσετε τις μελλοντικές σας ασκήσεις και θα σας απαλλάξει από κάθε σύγχυση όταν πηγαίνετε στο γυμναστήριο για πρώτη φορά.

Ετοιμάστε την τσάντα του γυμναστηρίου σας από πριν.

Αυτό είναι ένα υπέροχο κόλπο για να αποτρέψετε τις δικαιολογίες σας «Να, δεν έχω χρόνο σήμερα».

Προσλάβετε έναν προσωπικό γυμναστή.

Ένας καλός προσωπικός γυμναστής είναι μια «μαγική κλωτσιά» που δεν θα σας αφήσει να χαλαρώσετε κατά τη διάρκεια μιας άσκησης. Με τη βοήθεια του, μπορείτε να έχετε πραγματικά καλά αποτελέσματα.

Χαρίστε στον εαυτό σας κάτι ωραίο στο τέλος του μήνα.

Κάντε ένα δώρο στον εαυτό σας, μικρό ή μεγάλο. Το αξίζετε πραγματικά.

πηγή φωτό

Δείτε επίσης 7 Πράγματα που Δεν Πρέπει να Κάνετε πριν από Άσκηση

Βαθμολόγησε το Άρθρο!

Διάλεξε αστέρια! Μας βοηθάτε να γίνουμε Καλύτεροι!

Βαθμολογία 5 / 5. Αξιολογήσεις: 2

Δεν υπάρχουν αξιολογήσεις ακόμα. Γίνε ο Πρώτος που θα δώσει αστέρια!

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη ή χωρίς τοποθέτηση ενεργού link της πηγής σε εμφανές σημείο

Written by Jimmy Taylor

οφέλη ύπνου χωρίς πιτζάμες,συμβουλές ύπνου,υγεία,συμβουλές υγείας

Πετάξτε τις πιτζάμες ΣΗΜΕΡΑ: Τι Μπορεί να Συμβεί αν Αρχίσετε να Κοιμάστε Χωρίς

Στυλάτα και trendy Γυναικεία Κουρέματα για σαραντάρες και πενηντάρες που θα σε ανανεώσουν

Στυλάτα και trendy Γυναικεία Κουρέματα για σαραντάρες και πενηντάρες που θα σε ανανεώσουν