in , , , , ,

Τα Μικροπράσινα είναι 40 Φορές πιο Χρήσιμα από τα Ωριμα Λαχανικά και Μπορείτε να τα Καλλιεργήσετε Σπίτι σας

μικροπράσινα,διατροφή με μικροπράσινα,οφέλη μικροπράσινων,καλλιέργεια μικροπράσινων,συμβουλές διατροφής,υγεία,συμβουλές υγείας
Τα Μικροπράσινα είναι 40 Φορές πιο Χρήσιμα από τα Ωριμα Λαχανικά και Μπορείτε να τα Καλλιεργήσετε Σπίτι σας

Παρά το μέγεθός τους, τα μικροπράσινα είναι γεμάτα με πολλά διατροφικά στοιχεία. Αυτό τα κάνει ιδανικά για όλες τις δίαιτες. Επιπλέον, μπορούν να δώσουν μια εκπληκτική πινελιά σε ένα πιάτο, καθιστώντας το εντυπωσιακό και, ταυτόχρονα, αρωματικό και γευστικό. Μόλις ξεκινήσετε να τα καλλιεργειτε μόνοι σας και να τα προσθέσετε στο φαγητό σας, πιθανότατα δεν θα μπορείτε να σταματήσετε. Καλλιέργεια Ντοματιάς από Φέτες Ντομάτας

Τα μικροπράσινα προσφέρουν οφέλη στην υγεία.

© shutterstock.com, © shutterstock.com

Τα μικροπράσινα είναι μικρότερες εκδοχές των λαχανικών που τρώμε τακτικά και έχουν ύψος περίπου 2,5 έως 7,5 εκατοστα. Μοιάζουν με κομφετ, έχουν παρόμοιες ιδιότητες, συχνά με υψηλότερη θρεπτική αξία. Στην πραγματικότητα, έχουν 40 φορές περισσότερες βιταμίνες και μέταλλα από τα ώριμα προϊόντα στα οποία θα εξελισσόταν τελικά. Μπορούν να βοηθήσουν στην καταπολέμηση των ακόλουθων προβλημάτων:

  • Καρδιοπάθειες: Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά που μειώνουν τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων. Επιπλέον, μπορεί να βοηθήσουν στη μείωση της κακής χοληστερόλης.
  • Διαβήτης: Τα αντιοξειδωτικά μπορεί να βοηθήσουν στη μείωση των επιπέδων στρες που εμποδίζουν τη ζάχαρη να εισέλθει μέσα στα κύτταρα. Αυτό σημαίνει ότι θα μπορούσαν να βοηθήσουν στη μείωση των επιπέδων σακχάρου στο σώμα μας.
  • Καρκίνος: πλούσια σε αντιοξειδωτικά μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο καρκίνου.
  • Νόσος Alzheimer: Τα ίδια αντιοξειδωτικά μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο εμφάνισης της νόσου του Alzheimer.

Τα μικροπράσινα μπορεί να βοηθήσουν στην απώλεια βάρους.

© depositphotos.com/, © shutterstock.com

Οι περισσότερες δίαιτες απαιτούν από εσάς να τρώτε λιγότερες θερμίδες, πράγμα που σημαίνει να επικεντρώνεστε σε μεγαλύτερες μερίδες, ώστε να μπορείτε να αισθάνεστε χορτάτοι. Αλλά το κλειδί είναι στην πραγματικότητα το πιάτο να είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες, ώστε να μην χρειάζεται να γεμίσετε το πιάτο σας με τίποτα άλλο. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι υπέροχο να σκεφτείτε να προσθέσετε μικροπράσινα στη διατροφή σας. Ως υπερτροφή, μπορούν επίσης να βοηθήσουν στην αποτοξίνωση του σώματός σας, η οποία επίσης ενισχύει την απώλεια βάρους.
Τα μικροπράσινα που έχουν καλή ποσότητα φυτικών ινών: κριθάρι, ρεβίθια, φάβα, τριγωνέλλα, λινάρι, κάνναβη, μελισσόχορτο και φακές.

Πως να φτιάξετε έναν κήπο με μικροπράσινα

Συγκεντρώστε τον εξοπλισμό και τους σπόρους.

brightside

Πριν ξεκινήσετε, φροντίστε να συγκεντρώσετε όλα τα υλικά που χρειάζεστε. Αυτό θα σας διευκολύνει και δεν χρειάζεστε πραγματικά πολλά πράγματα:

  • Γλάστρες ή πλαστικά δοχεία
  • Ετικέτες
  • Πλαστικό περιτύλιγμα (προαιρετικό)
  • Χαρτί κουζίνας
  • Σπόροι
  • Χώμα

Προετοιμάστε το μείγμα γλάστρας.

brightside

Πάρτε ένα ειδικό μείγμα που είναι φτιαγμένο για να προάγει την καλύτερη ανάπτυξη των σπόρων. Μεταφέρετε το μείγμα σε ένα μεγάλο δοχείο και ραντίζετε από πάνω νερό. Ανακατεψτε καλά, ώστε το χώμα να υγρανθεί και μετά μοιράστε το στις γλάστρες. Μπορείτε επίσης απλά να βάλετε χαρτιά κουζίνας σε πλαστικά δοχεία και να τις ραντίσετε με νερό.

Προσθέστε τους σπόρους.

brightside

Φροντίστε να απλώσετε πυκνά τους σπόρους. Αν τα προσθέτετε στο χώμα, ρίξτε βερμικουλίτη και νερό, αλλά αν αποφασίσετε να τα απλώσετε σε υγρό χαρτί κουζινας, απλώς αφήστε τα ως έχουν.

  • Χώμα: Πασπαλίστε από πάνω τους σπόρους. Σκεπάστε με ένα λεπτό στρώμα χώματος και τα ραντίστε με νερό.
  • Χαρτί κουζίνας: Προσθέστε τους σπόρους από πάνω, κλείστε το δοχείο για να ελέγξετε την υγρασία.

Δείτε ακόμη 12 Λαχανικά που Μεγαλώνουν Εύκολα σε Σακούλες Καλλιέργειας

Διατηρήστε το περιβάλλον φιλικό προς τα μικροπράσινα.

brightside

Είναι σημαντικό να διατηρείτε το χώμα και τα χαρτιά κουζίνας νωπά, αλλά όχι πολύ υγρά. Το πολύ νερό μπορεί να γίνει ένα εξαιρετικό μέρος για την ανάπτυξη μούχλας και μπορεί να καταστρέψει τα μικροπράσινά σας. Ποτίστε τα μόνο όταν δείτε ότι το χώμα κοντεύει να στεγνώσει. Επίσης, η κάλυψη τους με πλαστική μεμβράνη θα βοηθήσει πολύ. Αυτό θα διατηρήσει το χώμα υγρό για περισσότερο.

Τοποθετήστε τις γλάστρες και τα πλαστικά δοχεία όπου θα έχουν αρκετό φως κατά τη διάρκεια της ημέρας. Μπορείτε πάντα να αγοράσετε πρόσθετο φωτισμό, εάν δεν έχετε ένα ηλιόλουστο σημείο στο σπίτι σας.

Ώρα για τη συγκομιδή.

© depositphotos.com

Για να έχετε το τέλειο ύψος, θα χρειαστεί να περιμένετε 1-3 εβδομάδες ανάλογα με τον τύπο των σπόρων. Μαζεψτε τα μικροπράσινα όταν έχουν ύψος 2,5-7,5 εκατοστά. Τα κρατάμε απαλά, τα κόβουμε με ψαλίδι και τα μεταφέρουμε σε πιατέλα. Ανακινήστε τους σπόρους που περισσεύουν και χρησιμοποιήστε αμέσως ή αποθηκεύστε τους σε πλαστικά δοχεία για έως και μία εβδομάδα.

© NikkiCarpio7 / reddit

Δεν θα έχετε νέα μικροπράσινα από αυτούς τους σπόρους. Αλλά μπορείτε να προσθέσετε νέους σπόρους από πάνω τους και θα γίνουν φυσική πηγή οργανικής ύλης.

Ιδέες για μικροπράσινα που μπορείτε να δοκιμάσετε

© depositphotos.com/, © shutterstock.com
  • Μηδική — Έχει γεύση σαν μπιζέλι, είναι τραγανή και έχει ξηρούς καρπούς και ήπιες γεύσεις. Είναι πλούσια σε βιταμίνη Κ, βιταμίνη C και φολικό οξύ. Ο χρόνος συγκομιδής της είναι μετά από 8 έως 11 ημέρες.
  • Βασιλικός λεμονάτος — Έχει έντονη, πικάντικη, ελαφρώς γλυκιά, ζωηρή γεύση και πικάντικο άρωμα. Είναι πλούσιος σε μέταλλα, βιταμίνες Α, C, Κ και πολυφαινόλες. Ο χρόνος συγκομιδής του είναι μετά από 10 με 13 ημέρες.
  • Μπρόκολο – Έχει ελαφρώς πικρή, πυκνή, ήπια γεύση και τραγανή υφή. Τα μικροπράσινα του μπρόκολου έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνες Κ, C, Α, πρωτεΐνες και ασβέστιο. Ο χρόνος συγκομιδής του είναι μετά από 7 έως 10 ημέρες.
  • Κόκκινο λάχανο – Έχει μια γήινη, ήπια και ελαφρώς γλυκιά γεύση, καθώς και ζουμερό. Είναι πλούσιο σε βιταμίνες Ε, Α, C, κάλιο, βήτα καροτίνη και πολλά άλλα. Ο χρόνος συγκομιδής του είναι μετά από 8 με 10 ημέρες.
  • Σέλινο — Με τη χαρακτηριστική του γεύση, η έντονη αλλά ήπια γεύση σέλινου είναι εκπληκτική για σαλάτες. Ο χρόνος συγκομιδής του είναι μετά από 13 με 16 ημέρες.
  • Ηλίανθοι — Έχουν γεύση ξηρού καρπού. Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, ασβέστιο και σίδηρο, 8 απαραίτητα αμινοξέα, βιταμίνες A, C, K, D, σύμπλεγμα βιταμινών Β, φολικό οξύ και πολλά διαφορετικά ιχνοστοιχεία. Ο χρόνος συγκομιδής τους είναι μετά από 8 με 12 ημέρες.
  • Ρεβύθια — Έχουν γεύση σαν καρύδι και είναι γλυκά. Είναι πλούσια σε φυλλικό οξύ, διαιτητικές ίνες, πρωτεΐνες και βιταμίνες A, C, K και B6. Ο χρόνος συγκομιδής τους είναι μετά από 8 με 12 ημέρες.

Δείτε επίσης ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ Λαχανικών! Φρέσκα Λαχανικά από τα Απορρίμματα Κουζίνας [ΒΙΝΤΕΟ]

Βαθμολόγησε το Άρθρο!

Διάλεξε αστέρια! Μας βοηθάτε να γίνουμε Καλύτεροι!

Βαθμολογία 4.4 / 5. Αξιολογήσεις: 10

Δεν υπάρχουν αξιολογήσεις ακόμα. Γίνε ο Πρώτος που θα δώσει αστέρια!

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη ή χωρίς τοποθέτηση ενεργού link της πηγής σε εμφανές σημείο

Written by Jimmy Taylor

επικίνδυνα φυτά,δηλητηριώδη φυτά,συμβουλές για φυτά,χρήσιμα

10 Φυτά που Πρέπει να Αποφύγετε αν τα Δείτε σε μια Βόλτα

καρπούζι με νιτρικά άλατα,δηλητηρίαση από νιτρικά άλατα,διατροφή,συμβουλές διατροφής,υγεία,χρήσιμα

Δηλητηρίαση από καρπούζι: 4 Σημάδια Νιτρικών Αλάτων σε Καρπούζι για να τηνΑποφύγετε