in , ,

12 Διασημότητες Αποκαλύπτουν πώς Παραμένουν σε Φόρμα Μετά τα 40

μυστικά ευεξίας διασημοτήτων,κόλπα ομορφιάς διασημοτήτων,lifestyle,ομορφιά
12 Διασημότητες Αποκαλύπτουν πώς Παραμένουν σε Φόρμα Μετά τα 40

Μετά την ηλικία των 40, οι ορμόνες αλλάζουν και προκαλούν μείωση του μεταβολισμού. Αυτό καθιστά πιο δύσκολο να παραμείνουμε σε φόρμα και υγιείς όσο μεγαλώνουμε. Αλλά μερικές διασημότητες έχουν βρει τον τρόπο να διατηρούνται υγιείς και σε φόρμα και μας τον αποκαλύπτουν. 12 Κολπα Ομορφιάς με τα οποία οι Διασημότητες Δείχνουν Εντυπωσιακές Χωρίς Φίλτρα ή Photoshop

Εύα Λονγκόρια (47)

© evalongoria/Instagram, © evalongoria/Instagram

Στην Εύα Λονγκόρια αρέσει να ασκείται κάθε μέρα. Σε μια συνέντευξή της, είπε ότι της αρέσει να κάνει άσκηση με τραμπολίνο, καθώς έχει χαμηλή καταπόνηση και δεν είναι πολύ σκληρή στα γόνατά της. Βοηθά επίσης στη λεμφική παροχέτευση. Χρησιμοποιεί το τραμπολίνο για 30 με 45 λεπτά την ημέρα και μετά ασκείται με βάρη.

Ντουέιν Τζόνσον (49)

© therock/Instagram, © therock/Instagram

Ο Ντουέιν Τζόνσον δεν κρύβει πόσο σκληρά ασκείται για να διατηρήσει τη σωματική διάπλασή του. Ασκείται με διαφορετικές μυϊκές ομάδες σε διαφορετικές ημέρες.

Τις Δευτέρες εστιάζει στην πλάτη και στον δικέφαλο. Μεσοβδόμαδα, θα γυμνάσει τους ώμους του. Τις Πέμπτες, επιστρέφει στην πλάτη και στους δικέφαλους μυς. Οι Παρασκευές είναι ημέρες στήθους και τρικέφαλου και τα Σάββατα είναι ημέρες ποδιών. Έχει τις Κυριακές ως μέρα ξεκούρασης.

Τζένιφερ Λόπεζ (52)

© jlo/Instagram, © jlo/Instagram

Η Τζένιφερ Λόπεζ είναι σχολαστική όσον αφορά τη φυσική της κατάσταση και την υγεία της. Δίνει προτεραιότητα στην υγεία της και την βάζει πρώτη. Αυτό σχετίζεται με όλες τις πτυχές, συμπεριλαμβανομένου του φαγητού, του ύπνου και της σωματικής άσκησης. Η γυμναστική την κάνει να νιώθει χαρούμενη. Χορεύει πάντα, κάνει ασκήσεις με βάρη, σούμο squats, lunges και πιλάτες.

Χίλαρι Σουάνκ (47)

© hilaryswank/Instagram, © hilaryswank/Instagram

Όταν η Χίλαρι Σουάνκ προετοιμαζόταν για τον ρόλο της στο Million Dollar Baby, γυμναζόταν για 5 ώρες την ημέρα και έβαλε 23 κιλά μυών. Τώρα της αρέσει να ασκείται για διασκέδαση και της αρέσει να κάνει προπόνηση με αντιστάσεις. Θεωρεί ότι είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να παραμείνει ελαστική και να διατηρήσει το ασβέστιο στα οστά.

Τζέισον Στέιθαμ (54)

© jasonstatham/Instagram, © jasonstatham/Instagram

Ο Στέιθαμ χρησιμοποιεί κρίκους ως μέρος της άσκησής του. Είπε σε μια συνέντευξη ότι υπάρχουν πολλά οφέλη, όπως η κινητικότητα των ώμων και η αξιοποιήσιμη δύναμη. Του άρεσε να χρησιμοποιεί κρίκους γιατί πάντα υπάρχουν νέες δεξιότητες για να μάθει. Ο ηθοποιός συνήθιζε να κάνει ασκήσεις ρουτίνας, αλλά τώρα του αρέσει να προσαρμόζει τις ασκήσεις του ανάλογα με το πώς νιώθει.

Χάλι Μπέρι (55)

© halleberry/Instagram, © halleberry/Instagram

Η Χάλι Μπέρι σε ηλικία 22 ετών, διαγνώστηκε με διαβήτη και ήταν κρίσιμο για εκείνη να διαχειριστεί τη διατροφή και την άσκησή της. Κάνει πολλές διαφορετικές ασκήσεις, από ενδυνάμωση και πολεμικές τέχνες μέχρι γιόγκα.

Δείτε ακόμη 13 Κόλπα που Χρησιμοποιούν οι Διασημότητες για να Δείχνουν Τέλειες

Μαρκ Γουόλμπεργκ (50)

© markwahlberg/Instagram, © markwahlberg/Instagram

Ο Γουόλμπεργκ ασκείται για όποιον ρόλο έχει στη συνέχεια 5 μέρες την εβδομάδα με διάλειμμα Τετάρτη και Σάββατο και του αρέσει να κάνει διαλειμματική άσκηση υψηλής έντασης. Επιλέγει φυτική διατροφή, ξυπνάει νωρίς και του αρέσει να ασκείται στις 4 π.μ.

Γκάμπριελ Γιούνιον (49)

© gabunion/Instagram, © gabunion/Instagram

Η Γκάμπριελ Γιούνιον κάνει τρεις ασκήσεις 50 λεπτών κάθε εβδομάδα, περνώντας τον περισσότερο χρόνο κάνοντας ενδυνάμωση ολόκληρου του σώματος. Κάνει 6 λεπτά cardio σε κάθε άσκηση με τη μορφή 3 σετ των 2 λεπτών. Αρέσκεται να κάνει πράγματα όπως τζάμπινγκ, τρέξιμο, πλάγια βήματα, ελλειπτικό ή διάδρομο.

Κέβιν Χαρτ (42)

© kevinhart4real/Instagram, © kevinhart4real/Instagram

Ο Κέβιν Χαρτ δεν θέλει να γυμνάζεται με άλλους από φόβο μήπως προσπαθήσει να εντυπωσιάσει τους άλλους και πληγώσει τον εαυτό του. Ο Χαρτ δεν προσπαθεί να αντιγράψει τις ασκήσεις κανενός άλλου και προτιμά να κάνει ό,τι είναι καλύτερο για τον εαυτό του.

Τζένιφερ Άνιστον (53)

© Invision/Invision/East News, © jenniferaniston/Instagram

Η ηθοποιός του Friends είπε ότι η μαμά της ήταν φανατική της υγείας έτσι επαναστάτησε τρώγοντας πολλά ανθυγιεινά τρόφιμα. Αλλά άρχισε να αισθάνεται απαίσια όταν συνειδητοποίησε τι έτρωγε.

Έχει μια πρωινή ρουτίνα ευεξίας που περιλαμβάνει βόλτες και το τάισμα των σκύλων της. Επίσης, διαλογίζεται, φτιάχνει καφέ και γράφει περιοδικά. Αν έχει μόνο 5 λεπτά, θα κάνει σχοινάκι, που λέει ότι είναι μια δολοφονική άσκηση.

Χιου Τζάκμαν (53)

© thehughjackman/Instagram, © thehughjackman/Instagram

Στον Χιου Τζάκμαν αρέσει να πηγαίνει γυμναστήριο τα πρωινά, όχι μόνο για τη σωματική του ευεξία, αλλά και για την ψυχική του κατάσταση. Αφού έκλεισε τα 40, είπε ότι πρέπει να είναι λίγο πιο πειθαρχημένος και να μην κάνει λάθη. Του αρέσει επίσης η κωπηλασία ως άσκηση. Ο Τζάκμαν αποκάλυψε ότι αν κάνετε κωπηλασία και προσθέσετε μερικές ασκήσεις στο στήθος και push-ups, αυτό είναι το μόνο που χρειάζεστε για να παραμείνετε αδύνατοι και υγιείς.

Κέιτ Χάντσον (42)

© katehudson/Instagram, © katehudson/Instagram

Η Κέιτ Χάντσον έχει τη φιλοσοφία ότι η ευεξία αφορά την ποιότητα της ζωής. Πρεπει να κάνετε πράγματα που αγαπάτε. Μπορείτε απλά να κάνετε μια ωραία βόλτα και να είστε υγιείς.

Η Χάντσον της αρέσει να κάνει διαλείπουσα νηστεία και λέει ότι δεν είναι για όλους, αλλά για εκείνη, τη βοηθά στη διατήρηση των επιπέδων ενέργειάς της. Της αρέσει να κάνει μια ποικιλία από ασκήσεις, όπως περπάτημα, ποδηλασία και πιλάτες. Τρώει υγιεινά όλη την ημέρα και μετά ένα παγωτό, που την κάνει χαρούμενη.

Δείτε επίσης 10 Κόλπα Ομορφιάς που κάνουν οι Διασημότητες για να Δείχνουν Πάντα Εκπληκτικές

Βαθμολόγησε το Άρθρο!

Διάλεξε αστέρια! Μας βοηθάτε να γίνουμε Καλύτεροι!

Βαθμολογία 4.8 / 5. Αξιολογήσεις: 4

Δεν υπάρχουν αξιολογήσεις ακόμα. Γίνε ο Πρώτος που θα δώσει αστέρια!

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη ή χωρίς τοποθέτηση ενεργού link της πηγής σε εμφανές σημείο

Written by Jimmy Taylor

επιδιόρθωση δερμάτινων μποτών,χρήσιμα,συμβουλές για δερμάτινες μπότες

Πώς να Επιδιορθώσετε Δερμάτινες Μπότες

φυσικοί τρόποι πύκνωσης μαλλιών,πυκνά μαλλιά,φροντίδα μαλλιών,συμβουλές ομορφιάς,ομορφιά

6 Φυσικοί Τρόποι για να Πυκνώσετε τα Μαλλιά σας