in , , ,

Οι Επιστήμονες Αποδείξαν ότι Δεν Υπάρχει Υγιεινό Φαγητό

διατροφή,συμβουλές διατροφής,υγεία,συμβουλές υγείας
Οι Επιστήμονες Αποδείξαν ότι Δεν Υπάρχει Υγιεινό φαγητό

Όταν προσπαθείτε να χάσετε βάρος, είναι καλύτερο να βασίζετε τις αποφάσεις σας σε επιστημονικά δεδομένα και όχι σε μοντέρνες δίαιτες. Μια τεράστια μελέτη που διεξήχθη από Ισραηλινούς επιστήμονες απεδειξε ότι δεν υπάρχουν γενικές αρχές για υγιεινή διατροφή και για μερικούς ανθρώπους, οι ντομάτες μπορεί να είναι πιο επιβλαβείς από το παγωτό. Οι Eran Elinav και Eran Segal από το Ινστιτούτο Επιστήμης Weizmann επεξεργάστηκαν τις πληροφορίες περίπου 800 εθελοντών από 18 έως 70 ετών. Οι συμμετέχοντες στη μελέτη χρησιμοποίησαν μια ειδική εφαρμογή για να ενημερώσουν τους ερευνητές σχετικά με τον τρόπο ζωής τους. Ο καθένας είχε μετρητή σακχάρου πάνω του που παρακολουθούσε συνεχώς το επίπεδο του σακχάρου στο αίμα του. Και τα αποτελέσματα εξέπληξαν ολόκληρο τον κόσμο. 10 Μύθοι για την Υγιεινή Διατροφή που Σαμποτάρουν την Απώλεια Βάρους

Η αντίδραση του οργανισμού στο φαγητό εξαρτάται από το σώμα και όχι από το φαγητό.

© Pixabay, © Pixabay

Αποδεικνύεται ότι το σώμα ορισμένων ανθρώπων αντιδρά σε ασυνήθιστες τροφές με αύξηση των επιπέδων σακχάρου. Για παράδειγμα, το σούσι, που φαίνεται εντελώς ακίνδυνο, δίνει μια ώθηση ζάχαρης που ισοδυναμεί με την κατανάλωση παγωτού. Και ένα καρπούζι προκαλεί μεγαλύτερη αύξηση σακχάρου στο αίμα από τη σοκολάτα. Μία από τις συμμετέχουσες στο πείραμα είπε ότι προσπαθούσε να χάσει βάρος για πολλά χρόνια. Δοκίμασε διάφορες δίαιτες μέχρι που συνειδητοποίησε ότι ο λόγος για τα υψηλά επίπεδα σακχάρου της ήταν οι αγαπημένες της ντομάτες.

Με άλλα λόγια, διαφορετικοί άνθρωποι μπορεί να έχουν μια εντελώς διαφορετική αντίδραση στο ίδιο φαγητό και αυτό μπορεί να εξαρτάται από διάφορους παράγοντες:

• Το μικροβίωμα του ατόμου. Πρόκειται για ένα σύνολο 100 τρισεκατομμυρίων μικροβίων που ζουν μέσα στο σώμα. Διαφορετικοί άνθρωποι έχουν διαφορετικά μικροβιώματα και επηρεάζουν την απόκρισή μας στο φαγητό.
  • Σωματική δραστηριότητα. Απαιτεί ενέργεια που συνήθως έρχεται στους μύες ως ζάχαρη από το συκώτι. Τα άτομα που είναι πιο ενεργά σωματικά έχουν κύτταρα που είναι πιο ευαίσθητα στη γλυκόζη, επομένως το επίπεδο σακχάρου τους είναι συνήθως χαμηλότερο από ό,τι σε άτομα που έχουν καθιστική ζωή.
  • Επίπεδο στρες. Το άγχος κάνει το σώμα να παράγει αδρεναλίνη και κορτιζόλη που διεγείρουν την αύξηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα.

Ένα υψηλό επίπεδο σακχάρου διεγείρει το σώμα να αποθηκεύσει λίπος και προκαλεί πείνα.