in ,

5 Τρόποι για να Βελτιώσετε τη Σιλουέτα σας Ακόμα και Όταν Κοιμάστε

τρόποι βελτίωσης σιλουέτας στον ύπνο,συμβουλές για διατήρηση σιλουέτας,συμβουλές ομορφιάς,ομορφιά
5 Τρόποι για να Βελτιώσετε τη Σιλουέτα σας Ακόμα και Όταν Κοιμάστε

Ο σωστός φωτισμός στο υπνοδωμάτιο, οι σωστοί τύποι ασκήσεων πριν τον ύπνο, ακόμα και τα ρούχα με τα οποία κοιμάστε — όλα αυτά μπορούν να σας βοηθήσουν να διατηρήσετε τη σιλουέτα σας ακόμα και όταν ροχαλίζετε κάτω από μια ζεστή κουβέρτα. Υπάρχουν 5 επιστημονικά αποδεδειγμένοι τρόποι για να παραμείνετε σε φόρμα ακόμα και όταν χαλαρώνετε στο απαλό σας μαξιλάρι το βράδυ. Τα 5 Λάθη που κάνουμε όταν φοράμε Κολάν και μας προσθέτουν κιλά!

Κοιμηθείτε με λιγότερα ρούχα

5 Τρόποι για να Βελτιώσετε τη Σιλουέτα σας Ακόμα και Όταν Κοιμάστε

Όταν κοιμάστε γυμνοί, έχετε κάποια οφέλη για την υγεία και η απώλεια βάρους είναι ένα από αυτά. Οι επιστήμονες προτείνουν ότι η διατήρηση της θερμοκρασίας του σώματός σας πιο δροσερή ενώ κοιμάστε κάνει τον μεταβολισμό του σώματος πιο γρήγορο, επειδή παράγει περισσότερο καφέ λίπος για να σας κρατήσει ζεστούς.

Το καφέ λίπος παράγει θερμότητα ενώ καίει θερμίδες και αυτό επιταχύνει τον μεταβολισμό κατά τη διάρκεια της ημέρας για να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος. Ο ύπνος χωρίς ρούχα βελτιώνει επίσης την κυκλοφορία του αίματος και είναι καλό για την καρδιά και τους μυς σας.

Κοιμηθείτε αρκετά

Ένα πρόγραμμα ύπνου από μόνο του μπορεί να βοηθήσει στην απώλεια βάρους. Ο ύπνος είναι απαραίτητος για τη φυσιολογική λειτουργία των ορμονών του σώματος και του ανοσοποιητικού συστήματος. Ένας εγκέφαλος που στερείται ύπνου ή νυστάζει είναι ένας πεινασμένος εγκέφαλος. Ο κακός ύπνος οδηγεί σε αύξηση βάρους.

Πρότεινε ότι ένας ενήλικας χρειάζεται περίπου 7,5 με 9 ώρες ύπνου.

Δείτε ακόμη 10 Κόλπα για να Φαίνεστε πιο Αδύνατες σε 2 Λεπτά

Άσκηση

Εάν έχετε περισσότερη μυϊκή μάζα, σας βοηθά να κάψετε περισσότερες θερμίδες, ακόμα και όταν κοιμάστε. Κάνοντας κάποια άσκηση καθημερινά, ειδικά ενδυνάμωσης, μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε μερικά κιλά. Εάν σας είναι δύσκολο να ηρεμήσετε το βράδυ, δοκιμάστε να κάνετε την άσκησή σας μερικές ώρες πριν τον ύπνο.

Κοιμηθείτε σε ένα πιο δροσερό, πιο σκοτεινό υπνοδωμάτιο

Σύμφωνα με μια μελέτη, οι άνθρωποι που είχαν ρυθμίσει τη θερμοκρασία του δωματίου τους στους 16°C για ένα μήνα αύξησαν τον αριθμό των θερμίδων που έκαιγε το καφέ λίπος τους κατά 42% και ενίσχυσαν τον μεταβολισμό τους κατά 10%.

Έρευνες υποδηλώνουν ότι το φως πριν τον ύπνο μειώνει τα επίπεδα της μελατονίνης και αν κοιμάστε με αναμμένο φως, έχει τεράστιο αντίκτυπο στους κιρκαδικούς ρύθμους του μεταβολισμού και γίνεται αιτία για την αύξηση του βάρους. Επομένως, είναι καλύτερα να κλείσετε την τηλεόραση, το τηλέφωνό και οποιαδήποτε άλλα φώτα και να αγοράσετε κουρτίνες συσκότισης.

Φάτε με πρόγραμμα

Σύμφωνα με τους διατροφολόγους, οι ώρες γευμάτων και ύπνου πρέπει να τηρούνται στο ίδιο πρόγραμμα κάθε μέρα. Το σώμα τρέχει σε κιρκάδιο ρυθμό, που είναι το εσωτερικό του ρολόι. Οι ώρες των γευμάτων έχουν μεγάλη επιρροή στον κιρκάδιο ρυθμό, επομένως είναι πολύ σημαντικό να προγραμματίζετε την πρόσληψη τροφής.

πηγή φωτό

Δείτε επίσης 9 Πράγματα που Βοηθούν να Χάσετε Βάρος ενώ Κοιμάστε

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη ή χωρίς τοποθέτηση ενεργού link της πηγής σε εμφανές σημείο

Written by Jimmy Taylor

κατανάλωση σωστής ποσότητας νερού καθημερινά,οφέλη κατανάλωσης σωστής ποσότητας νερού,διατροφή,συμβουλές διατροφής,συμβουλές υγείας

Τι θα Συμβεί αν Πίνετε τη Σωστή Ποσότητα Νερού Καθημερινά

τρόποι βελτίωσης της ακοής,συμβουλές βελτίωσης της ακοής,υγεία,συμβουλές υγείας

Αποτελεσματικοί Τρόποι Βελτίωσης της Ακοής σας