in , , , ,

10 Δεδομένα Υγείας που Πιθανότατα Δεν Έχετε Ακούσει

δεδομένα υγείας,συμβουλές υγείας,υγεία,χρήσιμα
10 Δεδομένα Υγείας που Πιθανότατα Δεν Έχετε Ακούσει

Οι επιστήμονες έχουν υπολογίσει ότι το 70% των θανάτων συμβαίνουν εξαιτίας του ανθυγιεινού τρόπου ζωής. Για να αρρωσταίνουμε λιγότερο συχνά, θα πρέπει να ενημερωνόμαστε συνεχώς με τα τελευταία δεδομένα στο τομέα της υγείας. Θα συμφωνούσατε ότι η γνώση των αρνητικών επιπτώσεων που μπορεί να έχει η τηλεόραση ή το κινητό τηλέφωνο στην υγεία είναι εξαιρετικά σημαντική; 8 Πράγματα που Καταστρέφουν Αργά την Υγεία

Η νηστεία κατά καιρούς ωφελεί το ανοσοποιητικό σύστημα.

© coolfonk / depositphotos, © djedzura / depositphotos

Μια μελέτη του Πανεπιστήμιου της Νότιας Καλιφόρνιας έδειξε ότι η νηστεία για 2-4 ημέρες βοηθά στην ανανέωση του ανοσοποιητικού συστήματος. Κατά τη διάρκεια του πειράματος, οι εθελοντές νηστεύουν για αρκετές ημέρες στη σειρά, κάθε έξι μήνες. Κατά τη διάρκεια των ημερών νηστείας, το σώμα τους άρχισε να χρησιμοποιεί τα δικά του αποθέματα γλυκόζης, λίπους και κετονών και άρχισε να καταστρέφει επίσης μεγάλο αριθμό λευκοκυττάρων. Ως αποτέλεσμα, η απώλειά τους συνέβαλε στην ανανέωση των κυττάρων του ανοσοποιητικού συστήματος.

Η μακροχρόνια νηστεία μείωσε επίσης το επίπεδο των ορμονών που σχετίζονται με τη γήρανση και την εμφάνιση και εξέλιξη των όγκων, συμπεριλαμβανομένου του καρκίνου.

Αξίζει να αναφερθεί ότι η νηστεία αντενδείκνυται σε σοβαρή ανεπάρκεια σωματικού βάρους, κακοήθεις όγκους, ενεργή φυματίωση, διαταραχές του καρδιακού ρυθμού, ουρολιθίαση και χολολιθίαση, έλκη στομάχου και κίρρωση του ήπατος. Επιπλέον, τα παιδιά και οι ηλικιωμένοι πρέπει να απέχουν από τη μακροχρόνια νηστεία, καθώς και οι γυναίκες κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και της γαλουχίας.

Ακόμη και η παραμικρή έκθεση στο φως κατά τη διάρκεια του ύπνου μπορεί να οδηγήσει σε κατάθλιψη.

© belchonock / depositphotos

Ιάπωνες επιστήμονες από το ιατρικό πανεπιστήμιο Nara παρακολούθησαν τη διαδικασία ύπνου περισσότερων από 860 ηλικιωμένων που δεν είχαν ίχνη κατάθλιψης στην αρχή του πειράματος. Αποδείχθηκε ότι όσοι δεν κοιμόντουσαν στο απόλυτο σκοτάδι άρχισαν να έχουν άγχος και νευρικότητα.

Ο καθηγητής Kenji Obayashi πρότεινε ότι ακόμη και ένα μικρό φως μπορεί να διαταράξει τη λειτουργία των εσωτερικών βιολογικών ρολογιών και να επηρεάσει αρνητικά την έκκριση της μελατονίνης, η οποία παράγεται στο σκοτάδι. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε κατάθλιψη.

Οι επιστήμονες προτείνουν να κρεμάσετε κουρτίνες συσκότισης στο υπνοδωμάτιο και να απενεργοποιήσετε όλες τις συσκευές που έχουν ενδεικτικές λυχνίες. Μην ξεχνάτε τις ενδείξεις που αναβοσβήνουν στο κινητό σας – πρέπει επίσης να απενεργοποιηθούν.

Η καθαριότητα επιδεινώνει την κατάσταση των πνευμόνων μιας γυναίκας.

© sheftsoff / depositphotos, © RomarioIen / depositphotos

Επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο του Μπέργκεν στη Νορβηγία ανέλυσαν τα δεδομένα περισσότερων από 6.000 ατόμων που έκαναν πνευμονολογικές εξετάσεις για 20 χρόνια στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Η ανάλυση αυτών των δεδομένων έδειξε ότι η πνευμονολογική κατάσταση των γυναικών, που εργάζονταν ως υπηρέτριες ή εκείνων που χρησιμοποιούσαν τακτικά προϊόντα καθαρισμού με τη μορφή αερολυμάτων, επιδεινώθηκε με την πάροδο του χρόνου, σε αντίθεση με άλλες γυναίκες. Επιπλέον, η μείωση της πνευμονικής λειτουργίας στους επιστάτες μέσα σε αυτά τα 20 χρόνια παρατήρησης είναι τόσο μεγάλη που συγκρίνεται με 20 χρόνια καπνίσματος.

Επιπλέον, οι γυναίκες που εργάζονται ως οικιακές βοηθοί συχνά παθαίνουν άσθμα. Οι επιστήμονες παροτρύνουν όλους να χρησιμοποιούν λιγότερα χημικά καθαριστικά.

Το άτμισμα αυξάνει τις πιθανότητες να πάθετε πνευμονία.

© file404 / depositphotos, © simbiothy / depositphotos

Επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο Queen Mary στο Λονδίνο έκαναν ένα πείραμα με ποντίκια και ανθρώπους για να προσδιορίσουν τις επιπτώσεις του ατμίσματος στο σώμα. Αποκάλυψε ότι εκείνοι που ατμίζουν είναι πολύ πιο πιθανό να πάθουν πνευμονία.

Ο ατμός των ηλεκτρονικών τσιγάρων βοηθά τα βακτήρια που προκαλούν τη φλεγμονή των πνευμόνων να προσκολληθούν στα κύτταρα που καλύπτουν την αναπνευστική οδό. Ο κορυφαίος ερευνητής Jonathan Grigg διευκρινίζει: “Πνευμονιοκοκκικά βακτήρια μπορούν να υπάρχουν στην αναπνευστική μας οδό χωρίς να προκαλούν ασθένεια. Ωστόσο, σε ορισμένες περιπτώσεις, όπως το άτμισμα, διεισδύουν εύκολα στα κυτταρικά τοιχώματα προκαλώντας πνευμονία.”

Οι αισιόδοξοι είναι πολύ λιγότερο επιρρεπείς σε καρδιακές παθήσεις.

© Constantine / Warner Bros., © Bean / Working Title Films

Επιστήμονες από το Ινστιτούτο Κλινικής Έρευνας Duke και το Πανεπιστήμιο Columbia ανέλυσαν τα δεδομένα των ερευνών από σχεδόν 2.400 ασθενείς με χρόνια στηθάγχη και κατέληξαν σε ένα ενδιαφέρον συμπέρασμα. Αποδεικνύεται ότι οι ασθενείς που έχουν αισιόδοξη στάση ζωής απαιτούν νοσοκομειακή θεραπεία 30-40% λιγότερο συχνά από εκείνους που έχουν απαισιόδοξη στάση.

Η θετική διάθεση μειώνει το επίπεδο αδρεναλίνης και κορτιζόλης – οι ορμόνες του άγχους και του στρες. Αυτά είναι που επηρεάζουν την αύξηση της αρτηριακής πίεσης, τα οποία με τη σειρά τους επηρεάζουν την ανάπτυξη καρδιαγγειακών παθήσεων και καρδιακών προσβολών.

Δείτε ακόμα 6 Κουκούτσια Φρούτων που Μπορούν να Ενισχύσουν την Υγεία

Η κατανάλωση καφέ μπορεί να προκαλέσει συρρίκνωση του γυναικείου στήθους.

brightside

Έρευνα που δημοσιεύτηκε στο British Journal of Cancer απέδειξε ότι η υπερβολική κατανάλωση καφέ (3 ή περισσότερα φλιτζάνια την ημέρα) μπορεί να προκαλέσει συρρίκνωση του στήθους στις γυναίκες. Όσο περισσότερο καφέ καταναλώνει μια γυναίκα, τόσο μεγαλύτερο θα είναι το αποτέλεσμα. Όλα αυτά συμβαίνουν λόγω της επίδρασης που έχει μια ειδική ορμόνη που συνδέει αυτές τις 2 δραστηριότητες – κατανάλωση καφέ και συρρίκνωση του στήθους. Έτσι, την επόμενη φορά που θα αποφασίσετε να πιείτε ένα ακόμη φλιτζάνι καφέα ίσως προτιμήσετε ένα ζεστό τσάι.

Επιπλέον, οι διατροφικές διαταραχές μπορεί επίσης να μειώσουν το μέγεθος του στήθους. Αυτό συμβαίνει λόγω της απώλειας βάρους του σώματος και της αλλαγής στο ορμονικό σύστημα που επηρεάζει αρνητικά το μέγεθος του στήθους.

Το bodybuilding δεν κάνει τους άνδρες πιο δυνατούς.

© fxquadro / depositphotos, © Maridav / depositphotos

Επιστήμονες από το Μητροπολιτικό Πανεπιστήμιο του Μάντσεστερ διαπίστωσαν ότι το bodybuilding δεν αυξάνει τη φυσική δύναμη παρά το φούσκωμα των μυών. Όπως έχει δηλώσει ο καθηγητής Χανς Ντέγκενς, πολλοί πιστεύουν ότι οι άνθρωποι με τεράστιους μυς είναι τόσο δυνατοί όσο ο Χαλκ. Αλλά η μελέτη των μεμονωμένων μυϊκών ινών των bodybuilders, των δρομέων και των απλών ανδρών έδειξε ότι οι μύες των bodybuilders παράγουν πραγματικά λιγότερη φυσική δύναμη από τους μυς των μη bodybuilders.

“Φαίνεται ότι η υπερβολική μυϊκή ανάπτυξη μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την ποιότητα των μυών και είναι πιθανότατα καλύτερο να διατηρήσουμε μυς κανονικού μεγέθους παρά να έχουμε μεγάλους μυς”, σύμφωνα με τον Degens.

Το να είστε μόνοι είναι καλό για τη σιλουέτα σας.

© tashechka / depositphotos, © deniscristo / depositphotos

Επιστήμονες από το Κεντρικό Πανεπιστήμιο του Κουίνσλαντ στην Αυστραλία παρακολούθησαν περισσότερους από 15.000 ανθρώπους σε διάστημα 9 ετών και παρατηρήσαν ότι οι άνθρωποι στις σχέσεις είχαν 20% υπερβολικό βάρος συχνότερα από τους ανύπανδρους, συμπεριλαμβανομένων των χηρών και των διαζευγμένων. Και αυτό συνέβη παρά το γεγονός ότι τα ζευγάρια, όπως έχουν παρατηρήσει οι επιστήμονες, είχαν πιο ισορροπημένη διατροφή, κάπνιζαν λιγότερο και κατανάλωναν λιγότερο αλκοόλ.

Αποδεικνύεται ότι τα ζευγάρια τρώνε μεγαλύτερες μερίδες φαγητού από τα ανύπαντρα άτομα στο οικογενειακό δείπνο. Επιπλέον, η επικεφαλής συγγραφέας της μελέτης Natalie The, πιστεύει ότι οι παντρεμένοι παίρνουν βάρος επειδή δεν χρειάζεται να παραμένουν αδύνατοι για να εντυπωσιάσουν τον/την σύντροφό τους. Ως εκ τούτου, τρώνε περισσότερο, ειδικά τροφές πλούσιες σε λιπαρά και ζάχαρη.

Το μυστικό για μια ευτυχισμένη ζωή περιλαμβάνει την καθημερινή χρήση του διαδικτύου.

© Sex and the City 2 / Warner Bros., © The Intern / Warner Bros.

Νορβηγοί επιστήμονες από το Κέντρο Τεχνολογικής Καινοτομίας και Πολιτισμού στο Πανεπιστήμιο του Όσλο μελέτησαν 100.000 Ευρωπαίους και κατέληξαν ότι για να νιώσετε ευτυχισμένοι, πρέπει να χρησιμοποιείτε το διαδίκτυο καθημερινά. Λένε ότι δεν έχει να κάνει με τον χρόνο που περνάτε στο διαδίκτυο, αλλά με το τι κάνετε που είναι ο κύριος παράγοντας που επηρεάζει το αίσθημα της ευτυχίας. Οι ειδικοί διαπίστωσαν επίσης ότι αυτή η μέθοδος βοηθά τους ανθρώπους να ξεπεράσουν την κρίση της μέσης ηλικίας γρηγορότερα και ευκολότερα.

Το να κοιμάστε γυμνοί είναι πιο χρήσιμο από το να κοιμάστε με πιτζάμες.

© Y-Boychenko / depositphotos, © GeorgeRudy / depositphotos

Ειδικοί από το Εθνικό Ίδρυμα Ύπνου των ΗΠΑ διαπίστωσαν ότι το να κοιμάστε γυμνοί είναι καλύτερο από το να κοιμάστε με πιτζάμες ή εσώρουχα. Η δρ Sarah Brewer αναφέρει μια σειρά από λόγους για τους οποίους το να κοιμάστε γυμνοί είναι ωφέλιμο.

  • Πρώτον, το ίδιο μας το σώμα καθορίζει τη βέλτιστη θερμοκρασία για έναν πλήρη ύπνο και τα ρούχα διαταράσσουν αυτόν τον μηχανισμό προκαλώντας υπερθέρμανση του σώματος. Αυτός είναι ένας παράγοντας που μπορεί να συμβάλει στην αϋπνία.
  • Δεύτερον, όταν νιώθουμε δροσιά, το σώμα μας αρχίζει να παράγει ορμόνες που αυξάνουν την αναγέννηση των κυττάρων, και αυτό δίνει στο δέρμα και τα μαλλιά μια υγιή εμφάνιση.
  • Τρίτον, ο ύπνος χωρίς ρούχα ελαχιστοποιεί τον κίνδυνο μυκητιασικών λοιμώξεων στις ευαίσθητες περιοχές τόσο των ανδρών όσο και των γυναικών.
  • Τέταρτον, ωφελεί σημαντικά την κυκλοφορία του αίματος.
  • Τέλος, τα άτομα που κοιμούνται γυμνά έχουν αυξημένη οικειότητα γιατί όταν ξεκουράζονται μαζί στο κρεβάτι γυμνοί, το δέρμα τους έρχεται σε επαφή και αυτό διεγείρει την παραγωγή της ορμόνης ωκυτοκίνης, η οποία ενισχύει τη σεξουαλική επιθυμία.

Παρεμπιπτόντως, σύμφωνα με έρευνες που πραγματοποιήθηκαν από τους ειδικούς του Εθνικού Ιδρύματος Ύπνου των ΗΠΑ, σχεδόν το 30% των ανδρών και το 20% των γυναικών κοιμούνται χωρίς ρούχα. Η επιλογή να κοιμηθούν γυμνοί έγινε διαισθητικά από αυτούς για λόγους προσωπικής προτίμησης και ευκολίας.

Δείτε επίσης 5 Καθημερινά Πράγματα που Μπορούν να Βλάψουν την Υγεία σας

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη ή χωρίς τοποθέτηση ενεργού link της πηγής σε εμφανές σημείο

Written by Jimmy Taylor

κόλπα οργάνωσης ντουλάπας,οργάνωση ντουλάπας,χρήσιμα κόλπα

7 Κόλπα Οργάνωσης Ντουλάπας

μετατροπή κορμών σε ζαρντινιέρες,diy ζαρντινιέρες,diy γλάστρες,κατασκευές κήπου,διακόσμηση κήπου,ιδέες διακόσμησης κήπου

Πώς να Μετατρέψετε Κορμούς σε Ζαρντινιέρες