in , ,

Τι Προκαλεί Λίπος Γύρω από τη Μέση και Πώς να Απαλλαγείτε

Το υπερβολικό λίπος που συσσωρεύεται γύρω από τη μέση σας είναι ενοχλητικό. Βρίσκεται βαθιά στον κορμό σας και μπορεί ακόμη και να συσσωρευτεί γύρω από τα έντερα και το ήπαρ σας. Παρόλο που η παχουλή κοιλιά μπορεί να φαίνεται ακίνδυνη, δεν φαίνεται ελκυστική.

Το άγχος είναι το πρώτο πράγμα που φταίει.

© Shutterstock.com© Depositphotos.com

Όταν είμαστε ανήσυχοι, το σώμα απελευθερώνει κορτιζόλη, μια ορμόνη του στρες. Η κορτιζόλη παρακινεί το λίπος να συσσωρεύεται στην περιοχή του στομάχου μας και ενώ μπορεί να μας δώσει ώθηση ενέργειας, μπορεί επίσης να οδηγήσει σε αύξηση βάρους. Οι ορμόνες του στρες αυξάνουν επίσης την όρεξή μας.

Το σώμα σας προσπαθεί να σας πει ότι κάτι συμβαίνει.

© Depositphotos.com© esarakaitis / Reddit

Το επιπλέον λίπος γύρω από τη μέση μπορεί να σχετίζεται με διάφορα προβλήματα υγείας. Τα λιπώδη κύτταρα παράγουν ορμόνες για να ενημερώσουν το σώμα για το πόσο λίπος έχει αποθηκευτεί. Μία από αυτές τις ορμόνες, γνωστή ως λεπτίνη, μπορεί να επηρεάσει το αναπαραγωγικό σας σύστημα και να επιδεινώσει τη γονιμότητα. Το λίπος που κρέμεται από τη μέση του τζιν σας μπορεί επίσης να αποτελεί ένδειξη μεταβολικής διαταραχής ή υψηλής αρτηριακής πίεσης.

Οι άυπνες νύχτες μπορεί να προκαλέσουν ένα παχουλό στομάχι.

© Depositphotos.com© Shutterstock.com

Όταν δεν μπορούμε να κοιμηθούμε, τείνουμε να τρώμε περισσότερη ζάχαρη και έχουμε λιγότερα κίνητρα για άσκηση. Η έλλειψη ύπνου αυξάνει το επίπεδο άγχους και την επιθυμία μας για ανθυγιεινά τρόφιμα.

Η νωθρότητα προκαλεί μεγαλύτερη συσσώρευση λίπους στην κοιλιά.

© Shutterstock.com© Shutterstock.com

Εάν καταναλώνετε περισσότερες θερμίδες από ό, τι καταναλώνετε, είναι πιθανό, θα έχετε λίγο βάρος. Ένας νωθρός τρόπος ζωής θα σας δυσκολέψει να χάσετε επιπλέον λίπος, ειδικά αυτό γύρω από τη μέση σας.

Πώς να απαλλαγείτε από το λίπος στη μέση

© Caroline Atwood / Unsplash© Tamara Bellin / Unsplash

Προσθέστε μερικά απαραίτητα λιπαρά οξέα στο καθημερινό σας μενού για να ενισχύσετε το μεταβολισμό σας. Οι ξηροί καρποί, τα ψάρια, το ελαιόλαδο και τα λαχανικά είναι εξαιρετικές πηγές λιπαρών οξέων.

Δεν υπάρχει καμία ειδική άσκηση, αλλά ένας συνδυασμός αερόβιας άσκησης και ενδυνάμωσης θα σας βοηθήσει να ισιώσετε την κοιλιά σας.

Ελέγξτε τη στάση σας. Όσο όρθια στέκεστε, τόσο λιγότερο το λίπος στη μέση φαίνεται. Για να διατηρήσετε καλή στάση του σώματος, πρέπει να απασχολείτε τους μυς του πυρήνα σας καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, κάτι που επίσης σας βοηθά να κάψετε υπερβολικό λίπος γύρω από τη μέση σας.

Επιλέξτε ρούχα και αξεσουάρ που σας ταιριάζουν. Ένα ζευγάρι τζιν με υψηλότερη μέση θα σας βοηθήσει να εξομαλύνετε οπτικά την κοιλιά σας.

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη ή χωρίς τοποθέτηση ενεργού link της πηγής σε εμφανές σημείο

Written by Jimmy Taylor

Αφήστε μια απάντηση

21 Δημιουργικές Ιδέες Διακόσμησης Κρεβατιού

21 Δημιουργικές Ιδέες Διακόσμησης Κρεβατιού

40 Ρουστίκ Διακοσμητικά Τοίχου