in , , ,

Τι Μπορεί να Προκαλέσει το Μάσημα Τσίχλας στο Σώμα σας

Σε όλη την ιστορία, οι άνθρωποι έχουν μασήσει τα πάντα: από κερί ρητίνης και παραφίνης έως τσίχλες. Για παράδειγμα, πριν από 5.000 χρόνια οι άνθρωποι συνήθιζαν να μασούν κομμάτια από πίσσα φλοιού σημύδας καθώς έχει αντισηπτικές ιδιότητες και άλλα φαρμακευτικά αποτελέσματα. Προφανώς, υπάρχουν περισσότερα στο μάσημα τσίχλας εκτός από φρέσκια αναπνοή ή απόσπαση της προσοχής.

Πώς αφαιρούμε τσίχλα από τζιν ύφασμα.

Επηρεάζει τα δόντια.

© depositphotos.com

Η τσίχλα χωρίς ζάχαρη καταπολεμά τα βακτηρία βοηθώντας έτσι την οδοντόκρεμα. Προστατεύει τα δόντια από τη φθορά και την ουλίτιδα προκαλώντας επιπλέον σάλιο που ξεπλένει τα οξέα και τα υπολείμματα τροφίμων. Ενισχύει επίσης το σμάλτο εφαρμόζοντας επιπλέον ασβέστιο και φωσφορικό άλας.
Αλλά αν η τσίχλα περιέχει ζάχαρη, έχει αρνητικές επιπτώσεις στην υγεία των δοντιών. Τα βακτήρια που ζουν στην στοματική κοιλότητα, καταναλώνουν τη ζάχαρη πριν φτάσει στο στομάχι, με αποτέλεσμα τη συσσώρευση πλάκας στα δόντια. Αυξάνει επίσης την τερηδόνα με την πάροδο του χρόνου.

Βελτιώνει τη μνήμη.

brightside

Το μάσημα τσίχλας αυξάνει τον καρδιακό ρυθμό, τη ροή του αίματος και την παροχή οξυγόνου στον εγκέφαλο. Ένα από τα θετικά αποτελέσματα είναι η γνωστική ώθηση που βιώνουμε: βελτιώνει την εγρήγορση, την επεξεργασία σκέψης, τη λήψη αποφάσεων και τη μνήμη. Δυστυχώς, δεν λειτουργεί μακροπρόθεσμα – λειτουργεί μόνο εάν μασάτε πριν ή κατά τη διάρκεια ιδιαίτερα απαιτητικών εργασιών.

Βοηθά στην απώλεια βάρους.

© depositphotos.com© depositphotos.com© depositphotos.com© depositphotos.com

Η τσίχλα μπορεί μερικές φορές να καταστέλλει την όρεξη. Μετά το μάσημα της το πρωί, οι άνθρωποι τείνουν να αισθάνονται λιγότερο πεινασμένοι. Είναι γλυκιά και χαμηλή σε θερμίδες, οπότε μπορεί να σας βοηθήσει να μειώσετε τα σνακ. Αυξάνει επίσης την κατανάλωση ενέργειας, αυξάνει το μεταβολισμό και κάνει να αισθάνεστε λιγότερο κουρασμένοι μετά το φαγητό.
Αλλά η φήμη της τσίχλας ως βοήθημα διατροφής μπορεί να ανατραπεί με άσχημο τρόπο. Η κίνηση μάσησης και το συνεχές σάλιο παρασύρουν τον εγκέφαλο να πιστεύει ότι είστε πραγματικά πεινασμένοι. Και αυτό σάς ωθεί σε πρόχειρο φαγητό, αντί για πιο υγιεινές επιλογές όπως φρούτα, καθώς αλλοιώνει την γεύση τους. Όσοι μασάνε τσίχλες τείνουν επίσης να τρώνε λιγότερα γεύματα την ημέρα, αλλά όταν τρώνε γεμίζουν θερμίδες.

Προκαλεί προβλήματα στη γνάθο.

© depositphotos.com© depositphotos.com

Η συνεχής μάσηση μπορεί να οδηγήσει σε διαταραχή που επηρεάζει τις αρθρώσεις της γνάθου και τους μυς γύρω από αυτήν. Κάθε κίνηση της γνάθου – φαγητό, γέλιο ή ακόμα και ομιλία – συνοδεύεται από έντονο πόνο που μερικές φορές εξαπλώνεται στον αυχένα και τους ώμους. Ο κίνδυνος είναι ιδιαίτερα υψηλός εάν μασάτε σε στιγμές άγχους, καθώς οι άνθρωποι τείνουν να σφίγγουν τα δόντια τους ασυνείδητα όταν είναι νευρικοί.

Επηρεάζει το πεπτικό σύστημα.

Η επιπλέον παραγωγή σιέλου κατά το μάσημα τσίχλας βοηθά αποτελεσματικά στην αναγούλα του πρωινού και της κίνησης. Μερικοί λένε ότι λειτουργεί καλύτερα από φάρμακο, μειώνοντας τις πιθανότητες εμετού, κοιλιακής δυσφορίας και ναυτίας εξίσου γρήγορα, ενώ είναι πολύ φθηνότερες και πιο εύκολα διαθέσιμες.
Δυστυχώς, εάν έχετε ευαίσθητο στομάχι ή δυσπεψία, όταν μασάτε, καταπίνετε μικρές γουλιές αέρα και γεμίζετε το στομάχι σας με αέρα που μπορεί να οδηγήσει σε φούσκωμα. Οι αλκοόλες σακχάρου που χρησιμοποιούνται συχνά ως γλυκαντικά δρουν ως καθαρτικό, προκαλώντας κράμπες, κοιλιακό άλγος και διάρροια.

Μειώνει την καούρα.

© depositphotos.com© depositphotos.com© depositphotos.com

Το μάσημα τσίχλας μετά από ένα γεύμα μπορεί να μειώσει τα επίπεδα οξέος στον οισοφάγο. Η ροή του σάλιου αραιώνει και εξουδετερώνει το οξύ μετά από βαριά τροφή. Αυτό μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της παλινδρόμησης οξέος και της καούρας.

Επιδρά στον εγκέφαλο.

© depositphotos.com© depositphotos.com

Παραδόξως, το μάσημα τσίχλας έχει αντι-στρες, υπερδυνάμεις που βελτιώνουν τη διάθεση. Μειώνει τα επίπεδα κορτιζόλης, την ορμόνη του στρες και το μάσημα είναι χαλαρωτικό για τους περισσότερους ανθρώπους. Απομακρύνει το άγχος και την κούραση και αυξάνει τη διάθεσή μας καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας.
Αλλά η συνεχής πίεση στο σαγόνι αυξάνει την ποσότητα και τη συχνότητα των ημικρανιών και των έντονων πονοκεφάλων. Στη χειρότερη περίπτωση, μπορεί να οδηγήσει σε χρόνιους πονοκεφάλους. Έτσι, εάν έχετε ήδη προδιάθεση για ημικρανίες, είναι καλύτερα να αποφύγετε εντελώς το μάσημα.

Αποτρέπει τις λοιμώξεις του αυτιού.

brightside

Οι λοιμώξεις του αυτιού εμφανίζονται όταν τα βακτήρια συγκεντρώνονται στους σωλήνες που συνδέουν τη μύτη και τα αυτιά. Επηρεάζει συχνά τα παιδιά. Η τσίχλα που περιέχει το φυσικό γλυκαντικό ξυλιτόλη βοηθά στην αποτροπή της συσσώρευσης των βακτηρίων.

6 Καθημερινά Κόλπα με Σακουλάκια Τροφίμων με Αεροστεγές Κλείσιμο (ziplocks)

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη ή χωρίς τοποθέτηση ενεργού link της πηγής σε εμφανές σημείο

Written by Jimmy Taylor

Αφήστε μια απάντηση

Πώς να Καθαρίσετε Στεγνό Χρώμα από Χαλί

14 Μέρη του Σώματος που Φανερώνουν τη Νοημοσύνη σας