in , , , ,

10 ΜΠΑΧΑΡΙΚΑ και ΒΟΤΑΝΑ που Βοηθούν το Σώμα

10 ΜΠΑΧΑΡΙΚΑ και ΒΟΤΑΝΑ που Βοηθούν το Σώμα
10 ΜΠΑΧΑΡΙΚΑ και ΒΟΤΑΝΑ που Βοηθούν το Σώμα

Παρά το γεγονός ότι μερικοί άνθρωποι τείνουν να χρησιμοποιούν μόνο βότανα και μπαχαρικά μόνο όταν ξεκινάν να ασθενούν, η χρήση φυτικών φαρμάκων για τη θεραπεία ασθενειών αντί για τη φαρμακευτική ιατρική έχει αυξηθεί παγκοσμίως.

Οι φυσικές θεραπείες έχουν αποδειχθεί ότι θεραπεύουν και ενισχύουν τη σωματική και ψυχική υγεία. Υπάρχουν βότανα και μπαχαρικά που μπορείτε να βρείτε στο σπίτι που μπορούν να βοηθήσουν στη θεραπεία των συμπτωμάτων του κρυολογήματος, στην υψηλή αρτηριακή πίεση και μπορούν ακόμη και να αποτρέψουν τη γρήγορη γήρανση. Δείτε παρακάτω 10 μπαχαρικά και βότανα που θα πρέπει να δοκιμάσετε για να φροντίσετε συγκεκριμένα μέρη του σώματός σας.

Πώς να φτιάξετε μόνοι σας Κεραλοιφή με διάφορα Eυεργετικά – Επουλωτικά βότανα! – {ΒΙΝΤΕΟ}

Σκόρδο

Το σκόρδο είναι πολύ καλό στην καταπολέμηση της γρίπης και του κοινού κρυολογήματος. Μπορεί να μειώσει την αρτηριακή πίεση και να μειώσει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων. Το σκόρδο περιέχει επίσης αντιοξειδωτικά, τα οποία πιστεύεται ότι βοηθούν στην πρόληψη της νόσου του Alzheimer και της άνοιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για μαγείρεμα ή ως συμπλήρωμα διατροφής. Το ψιλοκομμένο σκόρδο έχει τα καλύτερα οφέλη για την υγεία.

Δεντρολίβανο

Το δεντρολίβανο μπορεί να βελτιώσει τη μνήμη, τη συγκέντρωση, τις επιδόσεις και τη διάθεσή τους. Μπορεί επίσης να αποτρέψει τη γήρανση του εγκεφάλου. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα φύλλα του ως καρύκευμα. Το δεντρολίβανο μπορεί επίσης να μετατραπεί σε άρωμα και λάδι για καθημερινή χρήση.

Πιπεριά τσίλι

Τα συστατικά που κάνουν τις πιπεριές τσίλι καυτερές έχουν μια αντιγηραντική δράση. Μπορούν να λειτουργήσουν ως παυσίπονα για προβλήματα όπως η καούρα και είναι ιδανικό φαγητό εάν θέλετε να χάσετε βάρος, καθώς μπορούν να αυξήσουν το κάψιμο του λίπους.

Μπορεί να τεμαχιστεί και να προστεθεί σε σχεδόν οποιοδήποτε φαγητό, να φαγωθεί ωμή και ψητή. Πρέπει να αφαιρέσετε τους σπόρους. Είναι επίσης σημαντικό να σημειωθεί ότι οι πιπεριές τσίλι μπορεί να μην είναι για όλους, καθώς μπορεί να προκαλέσουν αίσθηση καούρας. Δεν πρέπει επίσης ποτέ να χρησιμοποιούνται τακτικά.

Τζίντζερ

Το τζίντζερ βελτιώνει την πέψη και μειώνει τα αέρια. Μειώνει τη φλεγμονή, ανακουφίζει από τον πόνο και μπορεί να βοηθήσει στο κρυολόγημα. Επίσης, ανακουφίζει την πρωινή αδιαθεσία και τη ναυτία. Το τζίντζερ μπορεί να γίνει ένα ζεστό ρόφημα και μια σούπα και να καταναλωθεί καθημερινά. Το φρέσκο τζίντζερ μπορεί να προστεθεί σε πολλά γλυκά επίσης.

Μαϊντανός

Ο μαϊντανός είναι ιδανικός για να βοηθήσει στη θεραπεία της υψηλής αρτηριακής πίεσης. Επίσης, χάρη στη βιταμίνη Κ βοηθά επίσης στην υγεία των οστών καθιστώντας τα ισχυρότερα. Ο αποξηραμένος μαϊντανός μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να ενισχύσει τη γεύση σε σούπες, στιφάδο και σάλτσα ντομάτας. Φρέσκος μαϊντανός μπορεί να προστεθεί σε σαλάτες, μαρινάδες και θαλασσινά.

Δυόσμος

Ο δυόσμος βοηθά στην ανακούφιση των πονοκεφάλων και των ημικρανιών. Ο ατμός από το βρασμένο δυόσμο μπορεί να ανακουφίσει τις φραγμένες μύτες. Τα φύλλα του μπορούν να χρησιμοποιηθούν αποξηραμένα ή φρέσκα σε ρόφημα ή να προστεθούν για γεύση στα τρόφιμα. Μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί ως λάδι.

Κανέλα

Η κανέλα μπορεί να βοηθήσει στην καταπολέμηση λοιμώξεων του σώματος και την αποκατάσταση βλαβών των ιστών. Είναι επίσης αντιφλεγμονώδες και μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων. Μπορεί επίσης να βοηθήσει στην καταπολέμηση βακτηριακών λοιμώξεων και ακόμα να σας προστατεύσει από τον καρκίνο.

Προσοχή! Το ένοχο μυστικό της κανέλας

Το ξυλάκι κανέλας μπορεί να προστεθεί στο τσάι και τον καφέ και η σκόνη της μπορεί να μπει σε επιδόρπια, πρωινό με βρώμη, smoothies και τηγανίτες. Μπορεί να καταναλωθεί καθημερινά.

Χαμομήλι

Το ρόφημα του χαμομηλιού μπορεί να μειώσει τον έμμηνο πόνο και να κάνει τις γυναίκες να αισθάνονται λιγότερο ανήσυχες γι’ αυτό. Επίσης, μειώνει το σάκχαρο του αίματος, βοηθώντας στη θεραπεία του διαβήτη. Ακόμη, μπορεί να προστεθεί στο πρωινό είτε είναι βρώμη είτε δημητριακά. Φρέσκα άνθη και φύλλα χαμομηλιού μπορούν να προστεθούν στις σαλάτες.

Βότανα για Σφριγηλό και Μεγάλο Στήθος

Σχοινόπρασο

Το σχοινόπρασο περιέχει χολίνη η οποία είναι μια θρεπτική ουσία που βοηθάει στον ύπνο. Περιέχει επίσης φυλλικό οξύ και εμπλέκεται στην παραγωγή σεροτονίνης, που μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση από την κατάθλιψη και να ενισχύσει τη διάθεση των ανθρώπων. Το σχοινόπρασο πρέπει να τεμαχιστεί με ένα κοφτερό μαχαίρι και να προστεθεί σε ντιπ λαχανικών, αυγά, τυριά και ως επικάλυψη για σούπες ή σαλάτες.

Λεβάντα

Το έλαιο λεβάντας μπορεί να βοηθήσει στη θεραπεία πληγών και τσιμπημάτων. Η λεβάντα βοηθά στο άγχος, την αϋπνία και την κατάθλιψη. Το έλαιο της μπορεί επίσης να καταπολεμήσει τις αντιμυκητιασικές λοιμώξεις.

Η λεβάντα χρησιμοποιείται περισσότερο στα έλαια και μπορείτε να την χρησιμοποιήσετε ως ενυδατική κρέμα μία ή δύο φορές την ημέρα. Μπορείτε επίσης να την αναμίξετε με έλαιο καρύδας, ταμανού ή δυόσμου.

Τα βότανα και οι χρήσεις τους απο το Α εως το Ω!

πηγή φωτό

Επίσης

Written by Jimmy Taylor

40 DIY Κατασκευές με Μπουκάλια Κρασιού

40 DIY Κατασκευές με Μπουκάλια ΚΡΑΣΙΟΥ

ΦΕΝΓΚ ΣΟΥΙ: Τα πιο γρουσούζικα πράγματα μέσα στο σπίτι!