in , , , ,

4 εύκολες και γρήγορες ασκήσεις για να απαλλαγείτε από το παχος κάτω από τα χέρια και τη μέση (βίντεο)

ασκήσεις για το τοπικό πάχος στα μπράτσα και την πλάτη

Εύκολες και γρήγορες ασκήσεις για να απαλλαγείτε από το παχος

Οι περισσότερες γυναίκες αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα: συσσώρευση λίπους κάτω από τα μπράτσα στην περιοχή του σουτιέν και τη μέση. Πολλές προσπαθούν να το λύσουν με δίαιτα, όμως αυτό που πραγματικά χρειάζεται είναι άσκηση για να τεντώσει το δέρμα σε εκείνο το σημείο.

Εδώ είναι 4 γρήγορες και εύκολες ασκήσεις που μπορούν να γίνουν στην άνεση του σπιτιού σας. Συνεχίστε να κάνετε κάθε μέρα και είστε σίγουροι ότι θα δείτε μεγάλη διαφορά σε ένα μήνα. Πολύ απίστευτο, αλλά πραγματικό και εφικτό.

1. Κολυμβητής – χωρίς όργανο

Σταθείτε όρθιοι, βγάλτε τα χέρια σας ευθεία μπροστά σας και προσποιηθείτε ότι πιέζετε μέσα από βαθιά νερά και χρησιμοποιείτε πραγματικά τους μυς πιέζοντας προς τα εμπρός, προς τα έξω και προς τα πίσω. Επικεντρωθείτε στη συμπίεση αυτών των μυών της πλάτης, και θα πρέπει πραγματικά να αισθανθείτε σούπερ.

2. Crisscross reverse

Ανοίξτε τα πόδια στο πλάτος των ώμων σας, ελαφρώς λυγίστε τα γόνατα για σταθερότητα και στη συνέχεια λυγίστε προς τα εμπρός στη μέση, όχι περισσότερο από 90 μοίρες, έτσι ώστε το κεφάλι σας να βλέπει προς τα κάτω. Κρατήστε ένα βαράκι σε κάθε χέρι που λυγίστε τον αγκώνα και ενώ οι παλάμες βλέπουν το ένα προς το άλλο. Στη συνέχεια, σηκώστε τα χέρια σας στο επίπεδο ή ελαφρώς χαμηλότερα από τους ώμους σας. Κάνετε τρία σετ των 10.

Δείτε επίσης: Τοπικό αδυνάτισμα στην περιφέρεια: Αυτά είναι τα 10 tips του ειδικού

3.  Reverse fly

Λυγίστε τους αγκώνες, ανοιχτή συμπίεση, πιέστε ανοιχτά όσο πιο δυνατά μπορείτε

4. Life Up

Στη συνέχεια, πιάστε το λάστιχο για να συγκρατήσετε ή να χρησιμοποιήσετε το δικό σας σωματικό βάρος. Σηκώστε τα χέρια ώστε να είναι ευθεία και σιγά-σιγά τα ανοίγετε και γυρίστε πίσω. Σπρώξτε την πλάτη σας, το στομάχι μέσα, κοιλιά σφιχτή, και επαναλάβετε.

Αυτές δεν είναι ταχείες μαγικές τεχνικές που θα κάνουν τη συσσώρευση του λιπώδους ιστού να λιώσει. Και πάλι, η δέσμευση και η συνέπεια είναι το κλειδί. Ορίστε μια κατάλληλη στιγμή στο καθημερινό σας πρόγραμμα για να εξασκήσετε αυτές τις 4 απλές και γρήγορες ασκήσεις.

φωτ. fabartdiy

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Υπέροχες ιδέες για να διακοσμήσετε τα φυτά σας στους τοίχους

Καθημερινές αναποδιές που μπορούν να μας χαλάσουν τη μέρα