Στο εμπόριο κάθε μικρή λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά. Έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί τα πορτοκάλια είναι πάντα σε κόκκινα διχτάκια; Αν νομίζετε ότι η επιλογή είναι τυχαία, δεν ισχύει, αφού είναι ανάμεσα στα τεχνάσματα για να δείχνει πιο ελκυστικό ένα προϊόν.
Το κόκκινο χρώμα και οι καταναλωτές
Το κόκκινο χρώμα χρησιμοποιείται πολύ συχνά στο marketing γιατί δημιουργεί ευχάριστα συναισθήματα και τραβάει αμέσως την προσοχή. Ο συνδυασμός του πορτοκαλί χρώματος των πορτοκαλιών σε συνδυασμό με το κόκκινο από τα διχτάκια τα κάνει να φαίνονται πιο ζωντανά, νόστιμα και φρέσκα. Το τρικ αυτό επιδρά στην ψυχολογία του καταναλωτή αφού όσο πιο ζωηρό είναι το χρώμα στα λαχανικά και στα φρούτα τόσο πιο φρέσκα θεωρούνται στην αντίληψη μας.
Μην πετάς τα διχτάκια των φρούτων: Φτιάξε σφουγγαράκια για την κουζίνα – Zero Waste
Η συσκευασία παίζει σημαντικό ρόλο για τον καταναλωτή
Οι συσκευασίες γενικότερα παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο για τον καταναλωτή, οπότε οι εταιρίες στοχεύουν στην βελτίωσή τους, Η συσκευασία πέρα από την προστασία του προϊόντος, το διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό και δημιουργεί συναισθηματική σύνδεση με τον καταναλωτή. Γι’ αυτό επενδύονται πολλά στον σχεδιασμό των συσκευασιών.
Συμπέρασμα
Τα διχτάκια στα πορτοκάλια αλλά και σε άλλα φρούτα είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα για το πως οι λεπτομέρειες στη συσκευασία μπορούν να επηρεάσουν την αντίληψη και τη συμπεριφορά των καταναλωτών. Η ψυχολογία λοιπόν των χρωμάτων μπορούν να εφαρμοστούν ακόμα και στις συσκευασίες από τους παραγωγούς και τους εμπόρους έτσι ώστε να κάνουν πιο ελκυστικά τα προϊόντα τους