Έχετε παρατηρήσει ποτέ ότι οι περισσότερες αλυσίδες γρήγορου φαγητού έχουν κόκκινο και κίτρινο λογότυπο; Μερικές φορές ένα άλλο χρώμα προστίθεται στο μείγμα, αλλά τόσο το κόκκινο όσο και το κίτρινο είναι πολύ εμφανή στα περισσότερα λογότυπα. Λοιπόν, γιατί συμβαίνει αυτό; Υπάρχει μια ολόκληρη στρατηγική μάρκετινγκ πίσω από αυτό. 10 Μυστικά των Φαστ Φουντ που το Προσωπικό Δεν θα Αποκαλύψει Ποτέ
Πώς γίνεται να έχουμε πάντα ξαφνικά μια τεράστια λαχτάρα για μπέργκερ και πατάτες όταν βλέπουμε το λογότυπο των McDonald’s; Αυτό συμβαίνει επειδή κάποιοι έξυπνοι άνθρωποι το έχουν σκεφτεί πολύ! Υπάρχει μια πραγματική ψυχολογία πίσω από τα χρώματα του λογότυπου. Ίσως σας έχουν πει κάποτε ότι είναι καλύτερο να βάψετε τους τοίχους σας μπλε και γκρι αντί για έντονα χρώματα, επειδή έχουν πολύ πιο ηρεμιστικό αποτέλεσμα. Υπάρχει ο ίδιος λόγος πίσω από τα λογότυπα: το κόκκινο θεωρείται ότι πεινάει τους ανθρώπους ενώ το κίτρινο επιταχύνει τον μεταβολισμό σας.
Η θεωρία ότι τα χρώματα των λογότυπων της αλυσίδας γρήγορου φαγητού ανοίγουν την όρεξη ονομάζεται Θεωρία Κέτσαπ και Μουστάρδας. Τα χρώματα μας κάνουν να πεινάμε, κάτι που είναι τέλειο για φαστφουντάδικο! Εκτός αυτού, τα φωτεινά χρώματα φαίνονται πιο κοντά και ελκυστικά, πράγμα που σημαίνει ότι πιο γρήγορα θα περπατήσετε ή θα οδηγήσετε σε ένα εστιατόριο με λογότυπο με έντονα χρώματα. Το κίτρινο είναι ένα χαρούμενο χρώμα και αυτό σας κάνει να νιώθετε καλά με τον εαυτό σας. Γι’ αυτό δεν θα δείτε ποτέ λογότυπο αλυσίδας fast-food με γκρι, θαμπά χρώματα.
πηγή φωτογραφίας
Δείτε επίσης Αν Βλέπετε Μαύρες Κηλίδες στις Τηγανιτές Πατάτες των Φαστ Φουντ Μην Ανησυχείτε