Η λειτουργία μιας επιχείρησης εστίασης απαιτεί αυστηρή τήρηση μιας μακράς λίστας κανόνων και κανονισμών, ειδικά επειδή αφορά την υγεία των ανθρώπων. Αλλά μερικές φορές, δεν γνωρίζετε πραγματικά τι συμβαίνει πίσω από τις κλειστές πόρτες της κουζίνας τους. Και, ως πελάτες αξίζει να τρώτε καλό και καθαρό φαγητό. Ευτυχώς, υπάρχουν μερικά προειδοποιητικά σημάδια που πρέπει να προσέχετε για να αποφύγετε ένα κακό εστιατόριο. Ταβέρνα το καλοκαίρι: Τα “επικίνδυνα φαγητά” – Τι πρέπει να προσέχουμε – Πως θα προφυλαχθούμε
Το χαλί μπορεί να γίνει ένα από τα πιο αηδιαστικά πράγματα όταν δεν σκουπίζεται και πλένεται τακτικά.
Αν το εστιατόριο που θα επιλέξετε δεν έχει αναμονή Σάββατο βράδυ, μπορεί να μην θέλετε να φάτε εκεί.
Εάν η απάντηση του σερβιτόρου σας στην ερώτηση, “Πώς είναι το πιάτο;” φαίνεται ανειλικρινής, αυτό είναι σημάδι. Οι σερβιτόροι που κάνουν παύση ή φαίνονται άβολα με αυτήν την ερώτηση γενικά σημαίνει ένα μενού γεμάτο με πράγματα που δεν θα τρώγατε, ακόμη και δωρεάν. ΚΑΛΟ σημάδι είναι όταν οι σερβιτόροι κάνουν παρέα και τρώνε στο εστιατόριο μετά τη βάρδια.
Αν μπείτε σε ένα εστιατόριο με θαλασσινά και μυρίσετε ψάρι, φύγετε.
Εάν οι υπάλληλοι προσπαθήσουν να χρησιμοποιήσουν την «ποιότητα φαγητού» ως δικαιολογία για να σας αποτρέψουν από το να στείλετε πίσω ένα πιάτο στην κουζίνα, απλώς φύγετε. Σημαίνει ότι έχουν έναν μάγειρα που δεν μπορεί να δεχτεί κριτική.
Εάν σε εστιατόριο έχουν μια δεξαμενή που περιέχει ζωντανά θαλασσινά αλλά δεν το καθαρίζουν, κινδυνεύετε από τροφική δηλητηρίαση.
Ρωτήστε από πού προέρχονται τα στρείδια. Εάν δεν ξέρουν, φύγετε. Αυτό λειτουργεί για τα περισσότερα πιάτα με θαλασσινά.
Παρατηρήστε πώς αλληλοεπιδρά το προσωπικό μεταξύ τους. Αν όλοι τους φαίνεται να απολαμβάνουν να είναι εκεί και συντονίζονται καλά, συνήθως είναι επειδή όλα κυλούν ομαλά και έχουν ένα καλό σύστημα — που σημαίνει ότι ξέρουν τι κάνουν και μπορείτε να περιμένετε καλό φαγητό.
Μια φθηνή μπριζόλα δεν είναι καλή μπριζόλα.
Όταν τα μενού είναι εξαιρετικά βρώμικα και δεν έχουν καθαριστεί ποτέ, αυτό σημαίνει ότι όλα είναι εξαιρετικά βρώμικα και δεν έχουν καθαριστεί ποτέ.
Ένα προειδοποιητικό σημάδι είναι εικόνες φαγητού στο μενού που σαφώς δεν προέρχονται από το εστιατόριο.
Μην πίνετε ποτέ ποτά με πάγο γιατί πάρα πολλά εστιατόρια δεν καθαρίζουν τις παγομηχανές τους. Παραβλέπεται τόσο συχνά σε σύγκριση με άλλο εξοπλισμό κουζίνας.
Εάν μπείτε σε ένα εστιατόριο και μυρίσετε λίπος, βγείτε έξω. Αυτό σημαίνει ότι το μέρος δεν είναι καθαρό. Από το σύστημα εξάτμισης μέχρι τον εξοπλισμό μαγειρέματος.
Αν δείτε ένα πιατο που είναι ακατάστατο και υπάρχει σάλτσα σε όλο το χείλος του πιάτου, είναι πιθανό οι σεφ να μην καταβάλλουν μεγάλη προσπάθεια και δεν θα είναι πολύ καλό το φαγητό.
Ελέγξτε τα μαχαιροπίρουνα σας γιατί τα περισσότερα από αυτά μόλις και μετά βίας πλένονται. Τρίβονται με σαπουνάδα, ψεκάζεται με νερό και στραγγίζονται. Στη συνέχεια γυαλίζονται με ζεστό νερό όταν έρχονται στο τραπέζι θα πρέπει να ελέγχετε για υπολείμματα βρωμιάς. Εάν τα μαχαιροπίρουνά σας είναι ακαθάριστα, το πιθανότερο είναι ότι το προσωπικό δεν κάνει σωστά τη δουλειά του.
Εάν το φαγητό σας βγαίνει απίστευτα γρήγορα, αυτό είναι μάλλον κάτι που πρέπει να ανησυχείτε. Αυτό συνήθως σημαίνει ότι έχει ήδη μαγειρευτεί και πρέπει απλώς να το ξαναζεστάνουν.
Αν είστε περίεργοι, πηγαίνετε έξω κοντά στην πίσω πόρτα ή στους κάδους απορριμμάτων. Εάν είναι ένα καλό εστιατόριο, θα μοιάζει με έναν κανονικό χώρο με κάδου απορριμμάτων στην πίσω πόρτα. Αν είναι κάπου που δεν πρέπει να φάτε, θα μοιάζει με χωματερή. Ένας ακατάστατος εξωτερικός χώρος είναι μια αντανάκλαση μιας κακής λειτουργίας κουζίνας.
Εάν υπάρχουν διαφορετικές κουζίνες στο ίδιο μενού, συνήθως σημαίνει ότι δεν θα είναι καλό.
Αν συχνάζετε σε ένα εστιατόριο σε στιλ μπουφέ, προσέξτε πώς το προσωπικό αντικαθιστά τους ΣΧΕΔΟΝ ΑΔΕΙΟΥΣ δίσκους. Μόλις το φαγητό τοποθετηθεί κάτω από λάμπες θερμότητας ή σε τραπέζι ατμού, εκτίθεται σε ένα εύρος θερμοκρασίας που επιτρέπει την ανάπτυξη βακτηρίων. Υπάρχει ένα χρονικό διάστημα που επιτρέπεται στα τρόφιμα να βρίσκονται σε αυτό το εύρος θερμοκρασίας.
ΚΑΙ, αφού βγει και εκτεθεί, δεν επιτρέπεται να αναμιχθεί με ένα νέο, φρεσκοφτιαγμένο δίσκο φαγητού. Αυτό προκαλεί διασταυρούμενη μόλυνση και έτσι αρρωσταίνουν οι άνθρωποι.
Έτσι, αν δείτε το προσωπικό να βγάζει νέους δίσκους που αντικαθιστούν ΤΕΛΕΙΩΣ τον παρόντα δίσκο και απορρίπτουν τους παλιούς, είστε εντάξει. ΑΛΛΑ, αν δείτε προσωπικό να αντικαθιστά το δίσκο και στη συνέχεια να ρίχνει ή να ανακατεύει τα περιεχόμενα του προηγούμενου δίσκου, ΦΥΓΕΤΕ.
Κριτικές όπου ο ιδιοκτήτης διαφωνεί. Οι ιδιοκτήτες που είναι πρόθυμοι να φωνάξουν σε πελάτες που ξοδεύουν τα χρήματά τους είναι πιθανό να συμπεριφέρονται στο προσωπικό τους το ίδιο ή χειρότερα. Αυτό σημαίνει ότι οι εργαζόμενοι είτε είναι τσαντισμένοι είτε ο κύκλος εργασιών είναι υψηλός και κανείς δεν έχει εκπαιδευτεί καλά.
Δείτε επίσης Υπάλληλοι Εστιατορίων Αποκαλύπτουν Ποια Φαγητά Δεν Παραγγέλνουν Ποτέ