in , , ,

9 Συνήθειες που Πρέπει να Σταματήσετε για να Μην Αρρωσταίνετε το Χειμώνα

Το μόνο που πρέπει να κάνετε για να παραμείνετε υγιείς ακόμη και όταν κάνει κρύο έξω είναι να εγκαταλείψετε μερικές κακές συνήθειες. Όχι μόνο θα αποφύγετε να αρρωστήσετε, αλλά και θα απολαύσετε τον κρύο καιρό με την καρδιάς σας.

Χρήση ρινικών σταγόνων πριν βγείτε έξω

© kk, © matterna

Ένα κρύο περιβάλλον καθιστά τις ρινικές οδούς στενότερες. Εάν τους δώσετε λίγη «βοήθεια» με τη μορφή ρινικών σταγόνων, οι βλεννογόνοι δεν θα είναι σε θέση να σας υπερασπιστούν από μικροοργανισμούς ή να ζεστάνουν τον κρύο αέρα που εισπνέετε. Είναι καλύτερα να φυσάτε τη μύτη σας πριν βγείτε έξω.

Αναπνέετε από το στόμα όταν βρίσκεστε έξω

© forharriet, © ilovestyle

Όταν αναπνέετε από το στόμα, δεν μπορείτε να ζεστάνετε τον κρύο αέρα ζεστό ή να τον υγράνετε και αυτό αυξάνει την πιθανότητα να πάθετε στηθάγχη. Για να το αποφύγετε αυτό, αναπνέετε από τη μύτη, αργά και βαθιά.

Καλύπτετε τη μύτη και το στόμα με ένα κασκόλ

© ilmajaam, © diarydiet

Σε κρύο καιρό, οι υδρατμοί που εκπνέετε μπορούν να μετατραπούν σε πάγο εάν πέσουν κατ’ ευθείαν στο κασκόλ ή στο παλτό. Ο αέρας που περνάει μέσα από το παγωμένο προστατευτικό κάλυμμα είναι πιο κρύος από ότι θα ήταν χωρίς αυτό. Αυτό μπορεί να προκαλέσει στηθάγχη και βρογχίτιδα και να ερεθίσει το δέρμα. Αν χρειαστεί, μπορείτε να καλύψετε το πρόσωπό σας, αλλά να μην καλύψετε τη μύτη σας.

Τρέξιμο στο σπίτι όταν τρέμετε από το κρύο

© TUT, © peterburg

Στα πρώτα σημάδια τρεμουλιάσματος, είναι καλή ιδέα να μπείτε σε ένα ζεστό μέρος (όπως ένα κατάστημα ή καφετέρια) για λίγα λεπτά για να ζεσταθείτε και να πάρετε μια αναπνοή ώστε να συνεχίσετε το δρόμο σας. Μην αρχίσετε να τρέχετε πιο γρήγορα όταν έχετε παγώσει.

Φοράτε σφιχτά ρούχα και υποδήματα

© Walt Disney Pictures

Τόσο τα πολύ σφιχτά ρούχα όσο και τα υποδήματα είναι εγγυημένο ότι θα σας κάνουν να παγώσετε γρηγορότερα σε κρύο καιρό. Εάν επιλέξετε ελαφρώς χαλαρότερα, ο αέρας μεταξύ των στρωμάτων θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε τη ζεστασιά του σώματός σας.

Πίνετε κάτι ζεστό 30 λεπτά πριν βγείτε έξω

© Wallpapers Craft, © Depositphotos

Το ζεστό τσάι αυξάνει την κυκλοφορία του αίματος και βελτιώνει τους αμυντικούς μηχανισμούς του σώματός σας. Αλλά κάνει επίσης τα αιμοφόρα αγγεία να διαστέλλονται. Αυτό σημαίνει ότι όταν βγαίνετε έξω στο κρύο, χάνετε πολύ θερμότητα σώματος πολύ γρήγορα. Εάν χρειάζεστε πραγματικά να πιείτε κάτι, είναι καλύτερα νερό ή οτιδήποτε ζεστό παρά καυτό.

Είστε πεινασμένοι όταν βγαίνετε στο κρύο

© 7y7, © monicore / pixabay

Για να παραχθεί θερμότητα σώματος, χρειάζεται ενέργεια, διαφορετικά θα παγώσουμε πολύ γρήγορα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πρέπει να φάτε μόλις πεινάσετε. Τουλάχιστον, θα πρέπει να έχετε ένα σνακ και ένα φλιτζάνι ζεστό τσάι κάπου όπου υπάρχει θέρμανση.

Βάζετε κρέμα αμέσως πριν βγείτε έξω

© POPSUGAR Photography / Maria del Rio, © glupih

Όταν εφαρμόζετε κρέμες στο δέρμα, για τα πρώτα 30-40 λεπτά εξατμιζουν το νερό από αυτό. Σε κρύες συνθήκες, αυτό οδηγεί σε ψύξη και βλάβη στο δέρμα. Επομένως, είναι καλή ιδέα να αποφύγετε τους εξωτερικούς χώρους για τουλάχιστον 30 λεπτά μετά την εφαρμογή της κρέμας ή της λοσιόν ή να αποφεύγετε να χρησιμοποιείτε εντελώς κρέμες με βάση το νερό.

Ζέσταμα με αλκοόλ όταν βρίσκεστε έξω

© be in open, © kak pravilno

Θα νιώσετε ζεστά μόνο 30-40 λεπτά μετά την κατανάλωση αλκοόλ. Μετά από αυτό το σημείο, το σώμα σας θα αρχίσει να κρυώνει πολύ γρήγορα. Επιπλέον, ο εγκέφαλός σας μπορεί να μην αντιδρά επαρκώς σε αυτόν τον κίνδυνο, αποτυγχάνοντας να στείλει σήμα ότι κρυώνετε περισσότερο. Είναι καλύτερα να πίνετε μόνο μέσα.

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη ή χωρίς τοποθέτηση ενεργού link της πηγής σε εμφανές σημείο

Written by Jimmy Taylor

10 Εξαιρετικές Λύσεις για να Σταματήσετε το Ροχαλητό

10 Εξαιρετικές Λύσεις για να Σταματήσετε το Ροχαλητό

15 Πράγματα που Πρέπει να Αγοράσετε σε Ποσότητες