in , ,

Γιατί τα Λογότυπα σε Δημοφιλή Αντικείμενα Είναι Πάντα Αριστερά

Οι ερευνητές έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι κοιτάμε περισσότερο τα λογότυπα που βρίσκονται στην αριστερή πλευρά των αντικειμένων παρά στα δεξιά, και αυτό είναι ένα γεγονός που ίσως δεν το έχουμε συνειδητοποιήσει. Αυτός είναι ένας από τους κύριους λόγους για τους οποίους τα λογότυπα είναι σχεδόν πάντα στα αριστερά, αλλά δεν είναι ο μόνος λόγος.

12 γεγονότα για την ζωή μας που την κάνουν μια απόλυτη απάτη

Είναι τοποθετημένα στην πλευρά που συχνά κοιτάμε.

© shutterstock.com© Lacoste

Τα λογότυπα είναι σαν τις πρώτες εντυπώσεις. Ας πάρουμε έναν ιστότοπο για παράδειγμα, όταν ένας χρήστης επισκέπτεται έναν ιστότοπο, τείνει να κοιτάζει την αριστερή πλευρά του περισσότερο από τη δεξιά. Το ίδιο συμβαίνει με τα ρούχα ή άλλα αντικείμενα καθώς οι άνθρωποι τείνουν να κοιτάζουν περισσότερο στην αριστερή πλευρά. Και αφορά περισσότερο την ορατότητα, δηλαδή το λογότυπο να είναι ορατό στο άτομο που το κοιτάζει. Όταν χαιρετάτε κάποιον, κοιτάζετε την αριστερή πλευρά των ρούχων, όπου τοποθετείται το λογότυπο.

Ιστορικά, έχουν τοποθετηθεί στην αριστερή πλευρά.

© shutterstock.com© Shutterstock.com

Στο παρελθόν τα λογότυπα στις στρατιωτικές στολές ήταν πάντα τοποθετημένα στην αριστερή πλευρά της στολής, και αυτό δεν έχει αλλάξει, ούτε μία φορά. Επιπλέον, η αριστερή ευθυγράμμιση των λογότυπων είναι συνηθισμένη και οικεία στους ανθρώπους.

Είναι ευθυγραμμισμένα με τον τρόπο που διαβάζουμε.

© Wikipedia

Όταν κοιτάζετε τους περισσότερους ιστότοπους, τα λογότυπά τους τοποθετούνται πάντα στην αριστερή πλευρά και ο κύριος λόγος είναι ότι οι άνθρωποι στο δυτικό κόσμο διαβάζουν και γράφουν από αριστερά-δεξιά. Εκτός από τα Αραβικά, τα Εβραϊκά, τα Φαρσί, όπου η λέξη διαβάζεται από δεξιά προς τα αριστερά.

Κάνουν τις μάρκες πιο αξιομνημόνευτες όταν είναι ευθυγραμμισμένα προς τα αριστερά.

© shutterstock.com

Τα λογότυπα είναι βασικά συστατικά για την καθιέρωση επωνυμίας και αποτελούν μέρος αυτού που κάνει μια μάρκα γνώριμη. Σύμφωνα με μια μελέτη, από τον Όμιλο Nielsen Norman, βγήκε το συμπέρασμα ότι οι χρήστες θυμούνται περισσότερες μάρκες όταν τοποθετούνται τα λογότυπα στα αριστερά παρά στα δεξιά. Επίσης ότι υπήρχε μέση αύξηση 89% για μάρκες που τοποθέτησαν τα λογότυπά τους αριστερά. Όταν οι άνθρωποι βλέπουν αντικείμενα, γενικά κοιτάζουν περισσότερο προς τα αριστερά όπου βρίσκεται το λογότυπο, παρά προς τα δεξιά. Αυτό από μόνο του κάνει την μάρκα αξέχαστη, και της δίνει υψηλή ανάκληση σκέψης. Αυτό θέλουν οι εταιρίες σωστά; Να θυμάστε!

Μια Φωτογράφος Προσκάλεσε Γυναίκες που Παντρεύτηκαν Δεκαετίες πριν να Φορέσουν τα Παλιά Νυφικά τους

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη ή χωρίς τοποθέτηση ενεργού link της πηγής σε εμφανές σημείο

What do you think?

Written by Jimmy Taylor

Αφήστε μια απάντηση

7 Σπιτικές Θεραπείες που Καταπολεμούν τις Οσμές του Σώματος