Πέντε ελληνικά e-shops εν μέσω πανδημίας δεν παρέδωσαν παραγγελίες στους πελάτες τους, ενώ ήδη είχαν εισπράξει τα εκάστοτε χρήματα.
Στα ηλεκτρονικά καταστήματα επιβλήθηκαν πρόστιμα συνολικού ύψους 330.000 ευρώ. Παράλληλα, στα εν λόγω e-shops διαπιστώθηκε η αδυναμία επικοινωνίας με την επιχείρηση, η οποία είτε δεν απαντούσε καθόλου είτε προέβαλε, σε κάποιες περιπτώσεις, αριθμούς τηλεφώνου που δεν ανταποκρίνονταν σε πραγματικούς τηλεφωνικούς αριθμούς της χώρας.
Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου δημοσιοποιεί και τα στοιχεία τους ώστε να ενημερωθεί το καταναλωτικό κοινό. Πρόκειται για τα εξής:
Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή διερευνά παρόμοιες υποθέσεις και εξετάζει την επιβολή διοικητικών κυρώσεων και σε άλλα ηλεκτρονικά καταστήματα εμπορίας κινητών τηλεφώνων και προϊόντων υψηλής τεχνολογίας, για τα οποία δέχτηκε πληθώρα καταγγελιών και για τις οποίες το καταναλωτικό κοινό θα ενημερωθεί με νεότερη ανακοίνωση.
Για καταγγελίες σχετικά με φαινόμενα παράνομων και παραπλανητικών πρακτικών από ηλεκτρονικά καταστήματα εμπορίας κινητών τηλεφώνων, οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται στη γραμμή καταναλωτή 1520.
πηγή: itspossible