in , , ,

10 Καθημερινά Πράγματα που Έχουν Συγκεκριμένο Χρώμα

10 Καθημερινά Πράγματα που Έχουν Συγκεκριμένο Χρώμα
10 Καθημερινά Πράγματα που Έχουν Συγκεκριμένο Χρώμα

Το ανθρώπινο μάτι είναι σε θέση να δει περισσότερα από 7 εκατομμύρια χρώματα. Χάρη στο γεγονός αυτό μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε προς όφελός μας για να διευκολύνουμε τη ζωή μας.

10 Καθημερινά Πράγματα που Έχουν Συγκεκριμένο Χρώμα
10 Καθημερινά Πράγματα που Έχουν Συγκεκριμένο Χρώμα

Με την πάροδο του χρόνου, οι άνθρωποι έχουν δημιουργήσει πράγματα που βλέπουμε στην καθημερινότητά μας σε ορισμένα χρώματα για ιδιαίτερους λόγους. Παρακάτω θα βρείτε 10 καθημερινά πράγματα που έχουν συγκεκριμένο χρώμα.

Πυροσβεστικοί κρουνοί

Οι πυροσβεστικοί κρουνοί έχουν διαφορετικά χρώματα ανάλογα με τα λίτρα ανά λεπτό που μπορούν να δώσουν και να σταματήσουν διάφορους τύπους πυρκαγιών.Τα πιο δημοφιλή χρώματα είναι κόκκινο, πορτοκαλί, πράσινο και μπλε.

Επιβατικά αεροπλάνα

Πολλά αεροπλάνα είναι βαμμένα λευκά για να αντικατοπτρίζουν το φως του ήλιου. Αυτό βοηθά στη μείωση των ζημιών που προκαλούνται από τον ήλιο και στην αποτροπή της υπερθέρμανσης του αεροπλάνου. Επίσης, χρειάζονται λιγότερο χρόνο για να κρυώσουν όταν είναι σταθμευμένα.

Ελαστικά

Το καουτσούκ για την παραγωγή ελαστικών είναι στην πραγματικότητα λευκό, αλλά προστίθεται αιθάλη για να παρατείνει τη διάρκεια ζωής τους με συνέπια το μαύρο χρώμα. Επίσης, αυξάνει τη δύναμη και την αντοχή των ελαστικών, μεταφέροντας τη θερμότητα μακριά και προστατεύοντάς τα από τις ακτίνες UV.

Φανάρια κυκλοφορίας

Όλοι γνωρίζουμε τα 3 χρώματα των φαναριών. Το κόκκινο σημαίνει σταμάτημα, το πράσινο σημαίνει ξεκίνημα και το κίτρινο σημαίνει ότι κινούμαστε με προσοχή. Ωστόσο, υπάρχει ένας λόγος για τον οποίο επιλέχθηκαν αυτά τα χρώματα. Το κόκκινο είναι το χρώμα με το μεγαλύτερο μήκος κύματος που σημαίνει ότι μπορεί να φανεί από μεγαλύτερη απόσταση, επιτρέποντας στους οδηγούς να το δουν από μακριά. Το κίτρινο έχει μικρότερο μήκος κύματος από το κόκκινο, αλλά είναι μεγαλύτερο από το πράσινο. Αυτά τα μήκη κύματος κάνουν ξεκάθαρο όταν τα φώτα αλλάζουν από πράσινο σε κίτρινο ή από κίτρινο σε κόκκινο.

Διαβάσεις πεζών

Τα αντίθετα άσπρο και μαύρο χρώματα στις διαβάσεις των πεζών τα καθιστούν ορατά από μακριά. Αυτό δίνει στους οδηγούς αρκετό χρόνο για να μειώσουν την ταχύτητά τους και να αφήσουν τους ανθρώπους να διασχίσουν το δρόμο. Αυτά τα 2 χρώματα σε βοηθούν επίσης τους πεζούς να ξεχωρίζουν το δρόμο.

Σχολικά λεωφορεία

Το κίτρινο χρώμα στα σχολικά λεωφορεία επιλέχθηκε για λόγους ασφαλείας. Τα αντίθετα κίτρινα και μαύρα χρώματα κάνουν τα σχολικά πιο ορατά στους μαθητές, ειδικά το πρωί. Αυτά τα 2 χρώματα βοηθούν επίσης τους άλλους οδηγούς να προσέχουν το σχολικό κατά τις πιο σκοτεινές ώρες.

Ταξί

Παρόμοια με τα σχολικά λεωφορεία, το κίτρινο χρώμα που χρησιμοποιείται στα ταξί καθιστά εύκολη την αναγνώρισή τους. Το κίτρινο είναι ένα χρώμα που ξεχωρίζει εύκολα από τα άλλα αυτοκίνητα στο δρόμο.

Μπάλες ποδοσφαίρου

Όταν οι μπάλες του ποδοσφαίρου άρχισαν να γίνονται από πλαστικό, ήταν ολόλευκες. Ωστόσο, η εταιρεία Adidas αποφάσισε να προσθέσει και μαύρο. Οι μαυρόασπρες μπάλες ήταν ευκρινέστερες στην τηλεόραση, επειδή εκείνη την εποχή, η τηλεόραση ήταν επίσης ασπρόμαυρη.

Χαρτί υγείας

Το χαρτί υγείας έχει λευκό χρώμα, επειδή είναι λευκασμένο. Χωρίς το λευκαντικό, το χαρτί θα είχε καφετί χρώμα. Το χαρτί υγείας δεν υπάρχει σε πολλά άλλα χρώματα, επειδή οι εταιρείες θα έπρεπε να το βάφουν και θα τους κόστιζε περισσότερο. Επομένως, είναι λευκό, επειδή είναι οικονομικότερο.

Ωστόσο, αυτό δεν είναι ο μόνος λόγος για το χρώμα του. Το χρωματισμένο χαρτί υγείας δεν μπορεί να αποσυντεθεί τόσο γρήγορα. Επίσης, όταν εμφανίστηκε το έγχρωμο χαρτί υγείας, πολλοί γιατροί το συσχέτισαν με αυξημένους κινδύνους για την υγεία. Το λευκό ήταν μια ασφαλής επιλογή.

Πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης

Παρόλο που οι πλατφόρμες κοινωνικών μέσων δικτύωσης έχουν διαφορετικά χρώματα στα λογότυπα τους, πολλά από αυτά χρησιμοποιούν το μπλε χρώμα. Αυτό συμβαίνει επειδή το μπλε χρώμα συνδέεται με τη νοημοσύνη και το μυαλό στη λειτουργία της επικοινωνίας. Το χρώμα αυτό αντιπροσωπεύει επίσης την ασφάλεια και την αξιοπιστία. Οι εταιρείες κοινωνικών μέσων δικτύωσης θέλουν οι άνθρωποι να αισθάνονται ασφαλείς ενώ επικοινωνούν με τους άλλους, γι’ αυτό αποφάσισαν το μπλε χρώμα.

πηγή φωτό

Επίσης

Written by Jimmy Taylor

ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΒΟΜΒΑ στην Κίνα: Η Χρήση του “Λαδιού από Υπονόμους”

10 Μοντέρνες Ιδέες για Ντουλάπες Υπνοδωματίου