Μπορεί πολλές φορές όταν ψωνίζουμε να νομίζουμε ότι εμείς είμαστε οι κυρίαρχοι του εαυτού μας και δεν παρασυρόμαστε από διαφημίσεις ή από συσκευασίες προϊόντων αλλά αυτό δεν ισχύει. Έχετε αναρωτηθεί πόσα πράγματα από αυτά που αγοράζετε δεν θα τα είχατε εάν δεν είχαν διαφημιστεί; Κοιτάξτε απλά πράγματα στην κουζίνα, στο ψυγείο, στο μπάνιο.
Μπορεί η συσκευασίες των προϊόντων να επηρεάσουν τους καταναλώτές και να αυξηθούν οι πωλήσεις;
Η Uzon, κορεάτικη μάρκα προσωπικής φροντίδας, αποδεικνύει πώς ο σχεδιασμός των συσκευασίων επηρεάζει τις αγοραστικές συνήθειες.
Η συγκεκριμένη εταιρία ξεκίνησε να χρησιμοποιεί αντί για τυπικά μπουκάλια, συσκευασίες σε σχήμα φρούτων και λαχανικών – σκεφτείτε μπουκάλια σε σχήμα καρότου, αγγουριού, λεμονιού και μίσχου μπαμπού
Αυτά τα ιδιόρρυθμα και περίεργα σχέδια συσκευασίας τραβούν την προσοχή και πυροδοτούν το ενδιαφέρον αμέσως.
Με αυτές τις διασκεδαστικές συσκευασίες επιτυγχάνονται περισσότερες πωλήσεις και μια πιο ευχάριστη εμπειρία για τον τελικό καταναλωτή.
Τι έδειξαν τα στατιστικά Marketing
Τα δεδομένα δείχνουν οτι οι πωλήσεις αυξηθηκαν μετά τον επανασχεδιασμό των μπουκαλιών, αποδεικνύοντας ότι τελικά η δημιουργική και ιδιαίτερη συσκευασία δεν είναι απλά για να αποθηκεύει μέσα το προϊόν αλλά μπορεί να ενισχύσει την ελκυστικότητα του στην αγορά.
Πηγή: Mechanical Engineering World