Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο. Αυτό ήταν παλιά. Σήμερα οι εταιρείες καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για να μειώσουν το κόστος, αλλά είμαστε εμείς που πληρώνουμε υψηλότερη τιμή στο τέλος. Το κόλπο της συρρίκνωσης προϊόντων ( Shrinkflation ) δεν είναι κάτι νέο αλλά πλέον το βλέπουμε όλο και περισσότερο.
Δείτε ακόμη 10 Συμβουλές για να Αποφύγετε τα Διαφημιστικά Κόλπα στο Σούπερ Μάρκετ
πηγή φωτογραφιών
Το φωτεινό χρώμα δεν φεύγει ποτέ από τη μόδα, ειδικά αν είστε λάτρης των χρωμάτων… Read More
Οι παλέτες είναι τέλειες για την κατασκευή επίπλων. Το κύριο πλεονέκτημα των τραπεζιών παλέτας είναι… Read More
Καθώς το καλοκαίρι πλησιάζει όλο και περισσότερο, τα καπέλα τζόκεϊ γίνονται όλο και πιο δημοφιλή.… Read More
Ο καθαρισμός του μπάνιου σας είναι απαραίτητος για την προσωπική σας υγιεινή καθώς είναι από… Read More
Οι ακρυλικές μπανιέρες είναι πολύ δημοφιλείς. Είναι πιο ελαφριές από τις εμαγιέ και διατηρούνται πιο… Read More
Πολλοί άνθρωποι αναζητούν απλά κόλπα για να κάνουν το καθάρισμα να μην διαρκεί ώρες. Φυσικά,… Read More
Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies.
Περισσότερα