in , , ,

Γιατί Πρέπει να Αλλάζετε το Στρώμα σας Κάθε 6 έως 8 Χρόνια

οφέλη αλλαγής στρώματος,αλλαγή στρώματος και υγεία,συμβουλές υγείας,υγεία,χρήσιμα
Γιατί Πρέπει να Αλλάζετε το Στρώμα σας Κάθε 6 έως 8 Χρόνια

Τα στρώματα είναι ένα από εκείνα τα πράγματα στα οποία συνήθως δεν προσέχουμε ή δεν επενδύουμε αρκετά χρήματα. Σύμφωνα όμως με μια έρευνα, περνάμε σχεδόν το ήμισυ της ζωής μας ξαπλωμένοι στο κρεβάτι μας. Και λαμβάνοντας υπόψη αυτό το χρονικό διάστημα, πρέπει να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε τη σημασία του να έχουμε ένα κατάλληλο στρώμα για να κοιμόμαστε – ειδικά επειδή τα κρεβάτια παίζουν τεράστιο ρόλο στην ευεξία μας. Υπάρχουν μερικοί λόγοι που πρέπει να αλλάζετε το στρώμα σας κάθε 6 έως 8 χρόνια και μερικές συμβουλές για το πώς να παρατείνετε τη διάρκεια ζωής του. Πώς να καθαρίσετε ένα «λερωμένο» στρώμα!

Τα στρώματα έχουν περιορισμένη διάρκεια ζωής.

© Shutterstock.com, © Shutterstock.com

Σύμφωνα με τους ειδικούς, το τυπικό στρώμα έχει μέση διάρκεια ζωής 8 χρόνια. Αλλά η πραγματική του διάρκεια μπορεί να είναι μεγαλύτερη ή μικροτερη, ανάλογα με το υλικό και την ποιότητά του.

Τα στρώματα “λατέξ” συνήθως συνοδεύονται από εγγύηση 20 έως 25 ετών. Εν τω μεταξύ, το καλής ποιότητας “memory foam” μπορεί να διαρκέσει για 10-15 χρόνια με την κατάλληλη φροντίδα.

Τα «υβριδικά» στρώματα έχουν μικρότερη αντοχή και συνήθως χρειάζονται αντικατάσταση μετά από 6 χρόνια. Τα στρώματα νερού έχουν διάρκεια ζωής από 5 έως 10 χρόνια.

Ένα φθαρμένο στρώμα μπορεί να διαταράξει τον καλό βραδινό ύπνο και να επηρεάσει την υγεία σας.

brightside

Με την πάροδο του χρόνου, η μορφή του στρώματος θα αλλάξει και θα δείξει σημάδια φθοράς. Για παράδειγμα, μπορεί να έχετε παρατηρήσει ότι υπάρχει χαλάρωση στο κέντρο ή στο σημείο όπου συγκεντρώνεται το βάρος.

Όταν τα στρώματα αρχίζουν να χάνουν τις υποστηρικτικές τους ικανότητες, μπορεί να προκαλέσουν δυσφορία και να σας δυσκολέψουν στον βραδινό ύπνο.

Εκτός από το να αισθάνεστε κουρασμένοι και γκρινιάρηδες την επόμενη μέρα, η κακή ποιότητα ύπνου μπορεί επίσης να οδηγήσει σε προβλήματα υγείας, συμπεριλαμβανομένης της παχυσαρκίας και των καρδιακών παθήσεων.

brightside

Ένα κακό στρώμα μπορεί επίσης να προκαλέσει μυϊκή δυσκαμψία και πόνο στο σώμα. Εάν ξυπνάτε και νιώθετε πόνο γύρω από το λαιμό και τους ώμους και είστε σίγουροι ότι δεν είναι από τραυματισμό, το στρώμα σας μπορεί να είναι ο ένοχος.

Ένα καινούργιο στρώμα μπορεί να βελτιώσει την ποιότητα του ύπνου και να μειώσει την ενόχληση στην πλάτη.

Δείτε ακόμη Πώς να Καθαρίσετε Λεκέδες Νερού από Στρώμα

Τα στρώματα είναι καταφύγιο για κοριούς και αλλεργιογόνα.

brightside

Μια μελέτη διαπίστωσε ότι τα στρώματα έχουν την υψηλότερη συγκέντρωση ακάρεων σκόνης μεταξύ όλων των ειδών οικιακής χρήσης και πολλαπλασιάζονται γρήγορα με την πάροδο του χρόνου.

Η μούχλα και τα ζωύφια που έχουν βρει καταφύγιο στον αφρό ενός στρώματος μπορούν επίσης να προκαλέσουν αλλεργίες ή να επιδεινώσουν τα συμπτώματα άσθματος. Οι ειδικοί προτείνουν ότι αν παρατηρήσετε ότι οι αλλεργικές σας αντιδράσεις επιδεινώνονται, θα μπορούσε να είναι σημάδι ότι χρειάζεστε ένα νέο στρώμα.

Όταν το κρεβάτι σας κάνει πολύ θόρυβο, πάρτε το ως σημάδι για αλλαγή στρώματος.

brightside

Εάν ένα απλό πέταγμα από το κρεβάτι οδηγεί σε τρίξιμο σημαίνει ότι το στρώμα σας δεν είναι σε καλή κατάσταση. Ο θόρυβος είναι ένα σημάδι ότι τα ελατήρια έχουν χάσει την αντοχή τους και δεν είναι τόσο αποτελεσματικά στην απόκριση στην πίεση και την κίνηση.

Ένα άλλο πράγμα που πρέπει να προσέξετε για να καθορίσετε εάν χρειάζεστε καινούργιο στρώμα είναι αν μπορείτε να νιώσετε την κίνηση του συντρόφου σας στο κρεβάτι. Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει ότι ο αφρός έχει ήδη χάσει την ικανότητά του να μειώνει τη μεταφορά κίνησης ή να ελαχιστοποιεί τις επιπτώσεις των κινήσεων.

Πώς να παρατείνετε τη διάρκεια ζωής του στρώματός σας

brightside
  • Γυρίστε το στρώμα αφρού κάθε 3-6 μήνες ώστε να φθείρεται εξίσου και στις δύο πλευρές.
  • Ακολουθήστε τις οδηγίες καθαρισμού που παρέχονται από τον κατασκευαστή.
  • Ανοίξτε τα παράθυρα του υπνοδωματίου για καλύτερο αερισμό και αερίστε τακτικά το στρώμα σας.
  • Για να αποφύγετε την καταστροφή ελατήριων, μην αφήνετε παιδιά και κατοικίδια να πηδάνε στο κρεβάτι.
  • Το σκούπισμα με την ηλεκτρική σκούπα του στρώματος μπορεί να βοηθήσει στη μείωση των αλλεργιογόνων και των ακάρεων της σκόνης.

Δείτε επίσης Πώς να καθαρίσετε το στρώμα του κρεβατιού!

Βαθμολόγησε το Άρθρο!

Διάλεξε αστέρια! Μας βοηθάτε να γίνουμε Καλύτεροι!

Βαθμολογία 5 / 5. Αξιολογήσεις: 1

Δεν υπάρχουν αξιολογήσεις ακόμα. Γίνε ο Πρώτος που θα δώσει αστέρια!

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη ή χωρίς τοποθέτηση ενεργού link της πηγής σε εμφανές σημείο

Written by Jimmy Taylor

συμβουλές μαγειρικής,κόλπα μαγειρικής

12 Συμβουλές Μαγειρικής που Μπορούν να σας Σώσουν

οργάνωση σπιτιού με αυτοκόλλητους γάντζους,οργάνωση σπιτιού,συμβουλές οργάνωσης σπιτιού,χρήσιμα

18 Ιδέες Οργάνωσης Σπιτιού με Αυτοκόλλητους Γάντζους – Οικονομική λύση για το σπίτι