Η γνωστή εταιρία Tupperware επανεκκινεί τις μηχανές και έρχεται και πάλι στην Ευρώπη.
Η είδηση της πτώχευσης της εταιρία Tupperware πριν από 2 χρόνια είχε πέσει σαν κεραυνός εν αιθρία παρόλο που στον επιχειρηματικό κόσμο ήταν ένα κοινό μυστικό. Η εταιρία τελικά είχε προχώρησει σε πώληση στους δανειστές της παρόλο που είχε κάνει παρατεταμένες διαπραγματεύσεις μεταξύ της εταιρίας και των δανειστών της για τον τρόπο διαχείρισης του χρέους της. Οι δανειστές είχαν συμφωνήσει αρχικά να της δώσουν κάποια περιθώρια ανάσας στους παραβιασμένους όρους του δανείου, αλλά η εταιρεία συνέχισε να επιδεινώνεται.
Έτσι λοιπόν στην Ελλάδα οι παραγγελίες για αγορά προϊόντων σταματήσαν την 9η Ιανουαρίου 2025. Η Tupperware μας προσέφερε τα ταπεράκια της από το 1946, σχεδόν 6 δεκαετίες τώρα. Άρχισε να χάνει την δύναμή της από την εμφάνιση του διαδικτυακού εμπορίου αλλά και των δοχείων μιας χρήσης.
Ανοίγει και πάλι η Tupperware
O Cedric Meston ιδρυτής του HappyVore είναι ο νέος ιδιοκτήτης κατά 100% της Tupperware France σύμφωνα με την ανακοίνωση του. Εξαγόρασε και θα επανεκκινήσει την Tupperware France σε 5 ευρωπαϊκές χώρες (Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Βέλγιο, Πολωνία).
Παρακάτω ακολουθεί η ανακοίνωση του Cedric Meston για την Tupperware
” Η Tupperware κάνει μεγάλη επιστροφή στην Ευρώπη!
Είμαι πολύ περήφανος που ανακοινώνω την εξαγορά και την επανεκκίνηση της Tupperware France σε 5 ευρωπαϊκές χώρες (Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Βέλγιο, Πολωνία), μαζί με τον Augustin Rudigoz, Aymeric Porte, και με τη διαχειριστική ομάδα με επικεφαλής μέχρι τώρα τον Geoffroy Destexhe.
Πρώτα και κύρια, θέλω να εκφράσω ένα τεράστιο ευχαριστώ στην κοινότητα της Tupperware: περισσότεροι από 20.000 σύμβουλοι, που έχουν υπομείνει εβδομάδες αβεβαιότητας, περίμεναν υπομονετικά αυτή την ανακοίνωση και πλέον θα μπορούν να ξαναξεκινήσουν.
Ως επιχειρηματίας, με συγκινεί βαθιά αυτή η δέσμευση. Μετά από μια παύση τριών μηνών, η Tupperware επέστρεψε. Και δεν είναι απλώς μια επιστροφή: είναι μια νέα αρχή, φιλόδοξη και με διάρκεια.
Από τον Απρίλιο, τα εμβληματικά προϊόντα μας θα επιστρέψουν στην αγορά — και πολύ σύντομα στα χέρια σας! Αυτή η επανεκκίνηση θα βασίζεται στη δύναμη του δικτύου μας, στην καινοτομία των προϊόντων μας και στον εκσυγχρονισμό των καναλιών πωλήσεών.
Στόχος μας: 100 εκατ. ευρώ σε τζίρο μέχρι το τέλος του 2025. Θα ηγούμαι ως Διευθύνων Σύμβουλος. Είναι μεγάλη ευθύνη και είμαι περήφανος που συμβάλλω στην αναγέννηση μιας τόσο εμβληματικής εταιρείας. Όπως γνωρίζετε, η ανάληψη μιας επιχείρησης είναι μια βαθιά δέσμευση για μένα. Και θα αντιμετωπίσω αυτή τη νέα πρόκληση με όλη μου την ενέργεια.
Ευχαριστώ όλους όσους κάνουν αυτή την περιπέτεια δυνατή. Και τα λέμε σύντομα σε ένα πάρτι Tupperware.”
Οπότε μετά από αυτό περιμένουμε με μεγάλη ανυπομονησία τις αλλαγές που υπόσχεται ο νέος ιδιοκτήτης καθώς μια φρέσκια ματιά και οπτική ίσως ήταν αυτό που χρειαζόταν το Brand όλα αυτά τα χρόνια.