Όσο περισσότερο είστε οδηγός, τόσο περισσότερες συνήθειες αναπτύσσετε. Δυστυχώς, δεν είναι όλα καλές. Οι παλιές συνήθειες πεθαίνουν δύσκολα, και μερικές είναι ακόμη και θανατηφόρες για το αυτοκίνητό σας. Συχνά δεν το συνειδητοποιείτε καν και δεν βλέπετε τις κακές συνήθειες ως επιβλαβείς. Γιατί να Χρησιμοποιήσετε μια Πατάτα στο Αυτοκίνητό σας
Δείτε τι δεν πρέπει να κάνετε στο αυτοκίνητό σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να αποφύγετε επικίνδυνες καταστάσεις και πρόσθετα έξοδα, ώστε να μπορείτε να απολαύσετε το αυτοκίνητό σας για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Ανεφοδιασμός όταν το ρεζερβουάρ είναι σχεδόν άδειο
Όταν ένα αυτοκίνητο δεν χρησιμοποιείται αρκετά συχνά, μπορεί να συσσωρευτεί λίγη βρωμιά στο ρεζερβουάρ και να σχηματίσει μια απόθεση στο κάτω μέρος. Η βρωμιά εισχωρεί στην αντλία καυσίμου και στα φίλτρα, προκαλώντας ζημιά. Το χειμώνα, είναι καλύτερο να βάζετε καύσιμο όταν ο δείκτης δείχνει ½ ρεζερβουάρ για να αποφύγετε τη δημιουργία μεγάλων ποσοτήτων συμπύκνωσης. Η παρουσία νερού κατά τη διάρκεια του κρύου καιρού μπορεί επίσης να οδηγήσει σε παραμόρφωση του ρεζερβουάρ.
Αγνοείτε ενοχλητικούς ήχους
Το τρίξιμο, το βουητό και άλλοι ασυνήθιστοι ήχοι έχουν πάντα μια αιτία. Συνήθως υποδηλώνουν δυσλειτουργία ενός από τα εξαρτήματα. Πολλοί οδηγοί αγνοούν αυτά τα σήματα, καταλήγοντας συχνά να ζητούν οδική βοήθεια. Κάθε τόσο, πραγματοποιήστε ενδελεχή διάγνωση στο όχημά σας για να αποφύγετε προβληματικές και επικίνδυνες καταστάσεις στο δρόμο.
Κρατάτε συνεχώς το λεβιέ των ταχυτήτων
Πολλοί άνθρωποι χαλαρώνουν το χέρι τους με αυτόν τον τρόπο. Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να μην βάλετε το χέρι σας εκεί. Το πρώτο, φυσικά, είναι ότι χρειάζεστε δύο χέρια για να κατευθύνετε το όχημα. Ωστόσο, αυτή η συμπεριφορά ασκεί επίσης συνεχή πίεση στο κιβώτιο ταχυτήτων. Αν και μικρή, όταν είναι σταθερή μπορεί να προκαλέσει μετατόπιση των συγχρονιστών στο κιβώτιο, κάτι που θα οδηγήσει σε προβλήματα αλλαγής ταχυτήτων αργότερα.
Δείτε ακόμη Κλειδιά Αυτοκινήτου σε Αλουμινόχαρτο: Γιατί Πρέπει να το Τυλίξετε και να Γλυτώσετε Από Πολλούς Μπελάδες
Οδήγηση στις υψηλές στροφές με κρύο κινητήρα
Οι νέοι κινητήρες δεν χρειάζονται χρόνο για να ζεσταθούν. Ωστόσο, αξίζει να θυμάστε ότι όταν η ένδειξη δείχνει τη βασική θερμοκρασία, μην υπερβείτε τις στροφές του κινητήρα πάνω από 2.000. Αφήστε να ζεσταθεί πρώτα.
Συνεχές φρενάρισμα
Σε ώρες αιχμής και ατελείωτες κυκλοφοριακές συμφορήσεις, αυτό φαίνεται σχεδόν αναπόφευκτο. Ωστόσο, θυμηθείτε να αλλάζετε τακτικά τακάκια φρένων για να αποφύγετε δυσάρεστες καταστάσεις. Ελέγξτε επίσης τη στάθμη του υγρού φρένων.
Κρατάτε το πόδι σας στο φρένο ενώ οδηγείτε σε κατηφόρα
Οι περισσότεροι οδηγοί κρατούν το πόδι τους στο πεντάλ του φρένου όταν κατηφορίζουν για να είναι έτοιμοι να φρενάρουν ανά πάσα στιγμή. Μια τέτοια συνήθεια, ωστόσο, οδηγεί σε υπερθέρμανση του συστήματος πέδησης και, κατά συνέπεια, σε ταχύτερη φθορά των τακακιών και των δίσκων. Η σωστή ενέργεια είναι να αλλάξετε ταχύτητα και να αρχίσετε να φρενάρετε με τον κινητήρα.
Μη χρήση χειρόφρενου
Όταν παρκάρετε ένα αυτοκίνητο με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων σε κλίση, όλο το βάρος είναι στον μηχανισμό ασφάλισης του άξονα εξόδου του κιβωτίου ταχυτήτων. Χρησιμοποιώντας το χειρόφρενο, θα απαλλαγείτε από το βάρος της μηχανής, για το οποίο σίγουρα θα είναι ευγνώμων.
Κρατάτε το πόδι σας στο πεντάλ του συμπλέκτη
Αυτή η συνήθεια είναι πολύ κακή για τη φθορά του συμπλέκτη. Χρησιμοποιείτε τον συμπλέκτη για να αλλάζετε ταχύτητες οπότε ας περιορίσετε τη χρήση του στο ελάχιστο.
πηγή φωτογραφιών
Δείτε επίσης Air Condition Αυτοκινήτου: Τι Να Κάνεις Με την Ανακύκλωση του Αέρα – Πότε και Πώς Χρησιμοποιείται