Οι λάτρεις του κινηματογράφου από όλο τον κόσμο περιμένουν την 94η τελετή των βραβείων Όσκαρ. Στις 27 Μαρτίου, οι καλύτεροι σκηνοθέτες, σεναριογράφοι και ηθοποιοί θα τιμηθούν με ένα θρυλικό χρυσό άγαλμα. Όπως μπορείτε να φανταστείτε, μια εκδήλωση αυτού του μεγέθους απαιτεί λεπτομερή προετοιμασία και σχολαστική οργάνωση και περιλαμβάνει μια μακρά λίστα παρασκηνιακών ανθρώπων που τα κάνουν όλα δυνατά. Προτού κάνετε προβλέψεις για τους φετινούς νικητές, δείτε μερικά περίεργα γεγονότα για τα Όσκαρ που θα σας εκπλήξουν. 10 Κόλπα Ομορφιάς που κάνουν οι Διασημότητες για να Δείχνουν Πάντα Εκπληκτικές
Τα Βραβεία Όσκαρ είναι το πιο πολυφωτογραφημένο γεγονός του Χόλιγουντ και μια λαμπερή βραδιά για τους αστέρες του. Πρέπει να φαίνονται τέλειοι από την κορυφή μέχρι τα νύχια, και συνήθως, χρειάζεται μια ομάδα ειδικών και περίπου ένας μήνας εξαντλητικής άσκησης για να αποκτήσουν φόρμα για αυτό το γεγονός.
«Τα Όσκαρ είναι η πιο προβεβλημένη εκδήλωση βραβείων παγκοσμίως, οπότε όταν κάποια φορά ένα φόρεμα από έναν σχεδιαστή, είναι σαν μια τεράστια διαφημιστική καμπάνια για αυτόν», λέει η στυλίστρια Tara Swennen. Αλλά δεν είναι μόνο το φόρεμα που έχει σημασία. Κάθε πτυχή του σώματος ενός αστεριού είναι στο επίκεντρο και γι’ αυτό πρέπει να είναι έτοιμο για τις τηλεοπτικές κάμερες και να δείχνει άψογο από κάθε γωνία.
Οι ρουτίνες ασκήσεων γίνονται πιο έντονες τον μήνα πριν από τα Όσκαρ. Τα ειδικά φορέματα που δανείζονται οι διάσημες από τους σχεδιαστές είναι συχνά διαθέσιμα μόνο σε μικρά μεγέθη, επομένως μερικές φορές πρέπει να προσλάβουν διατροφολόγους και προσωπικούς γυμναστές για να γίνουν πιο αδύνατες σε πολύ λίγο χρόνο.
Το πιο ακριβό φόρεμα στην ιστορία των Όσκαρ φορέθηκε από την Jennifer Lawrence στην τελετή του 2013: το ανοιχτό ροζ φόρεμά της Dior Couture άξιζε 4 εκατομμύρια δολάρια όταν της το δάνεισαν. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ήταν εκπληκτικό, αλλά ήταν μια πρόκληση για τον Lawrence να κινηθεί με αυτό. Στην πραγματικότητα σκόνταψε και έπεσε καθώς ανέβαινε τις σκάλες για να παραλάβει το βραβείο.
Τα Όσκαρ δεν είναι λαμπερά ή άνετα για όλους, ειδικά για τους φωτογράφους που περνούν τον περισσότερο χρόνο τους στριμωγμένοι στο κόκκινο χαλί, προσπαθώντας να βγάλουν μια καλή φωτογραφία. Ενώ όσοι βρίσκονται στην πρώτη σειρά μπορούν να έχουν κάποια αλληλεπίδραση με τους διασημότητες, αυτοί που βρίσκονται πίσω συχνά πρέπει να φωνάζουν για να τραβήξουν την προσοχή τους.
Όταν λοιπόν ακούς: «Στα αριστερά σου! Στα αριστερά σας! Πάνω από τον ώμο!» Είναι οι φωτογράφοι που προσπαθούν να αποκτήσουν οπτική επαφή των διασημοτήτων για τις φωτογραφίες τους. Πρέπει να έχουν τη διασημότητα να κοιτάζει απευθείας στον φακό τους, διαφορετικά η φωτογραφία δεν χρησιμοποιείται ή δεν πωλείται», εξηγεί ο φωτογράφος των Los Angeles Times, Jay L. Clendenin.
Γίνεται άσχημο όσο πλησιάζει το κλείσιμο της πόρτας γιατί τότε εμφανίζονται οι σούπερ σταρ… μαζικά. Εκεί γίνεται πραγματικά χαμός», λέει.
Αν και δεν θα πάνε όλοι σπίτι με Όσκαρ, όλοι οι υποψήφιοι στις κορυφαίες κατηγορίες λαμβάνουν δώρο ένα κουτί με ακριβά προϊόντα. Οι εταιρείες πληρώνουν έως και 20.000 $ στην εταιρεία μάρκετινγκ που είναι επιφορτισμένη με τα δώρα για να έχουν την ευκαιρία να βάλουν τα προϊόντα τους στα χέρια των μεγαλύτερων διασημοτήτων του κόσμου. Τα δώρα δεν είναι απλά σε καμία περίπτωση. Στην πραγματικότητα, το πολυτελές κουτί δώρου του 2020 άξιζε το εκπληκτικό ποσό 225.000 δολαρίων και περιλάμβανε αντικείμενα όπως ένα έξυπνο σουτιέν και μια κρουαζιέρα πολυτελείας.
Αυτά τα άγνωστα πρόσωπα που βλέπουμε όταν η κάμερα τραβάει το κοινό είναι στην πραγματικότητα εθελοντές που γεμίζουν κενές θέσεις. Στην τελετή απονομής των βραβείων Όσκαρ ή σε οποιαδήποτε άλλη σημαντική εκδήλωση βραβείων, καμία θέση δεν πρέπει να είναι άδεια σε κανένα σημείο, εκτός από τη στιγμή που οι νικητές ανεβαίνουν στη σκηνή για να παραλάβουν το βραβείο τους. Οι σταρ δεν επιτρέπεται καν να αφήσουν τις θέσεις τους εκτός διαλειμμάτων. Και αν το κάνουν, πρέπει να επιστρέψουν εγκαίρως.
Δεδομένου ότι η τελετή των Όσκαρ υποτίθεται ότι είναι το πιο διάσημο γεγονός, δεν θα φαινόταν πολύ επαγγελματικό αν το θέατρο ήταν μισοάδειο. Οι εθελοντές δεν επιτρέπεται να μιλήσουν σε κανέναν άλλο εκτός από τους άλλους εθελοντές.
Η προετοιμασία για την εκδήλωση, το περπάτημα στο κόκκινο χαλί, το να ποζάρουν για φωτογραφίες και να παρακολουθήσουν την πραγματική τελετή μπορεί να διαρκέσει ώρες, επομένως δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι τα αστέρια του Χόλυγουντ συχνά λιμοκτονούν. Αλλά για να αποφύγουν να λερώσουν τα ακριβά τους φορέματα, τα σνακ και τα ποτά στο θέατρο απαγορεύεται αυστηρά. Ωστόσο, μερικές φορές κάποιοι διάσημοι έχουν καταφέρει να μπουν κρυφά στα παρασκήνια και να τσιμπήσουν κάτι γρήγορα.
Όμως 2 οικοδεσπότες των Όσκαρ κατάφεραν να παρακάμψουν με επιτυχία αυτόν τον κανόνα: η Ellen DeGeneres παρήγγειλε πίτσα για τα αστέρια το 2014 και ο Jimmy Kimmel εξέπληξε τους καλεσμένους παραδίδοντας κουτιά μεσημεριανού γεύματος στο θέατρο απευθείας στις θέσεις τους.
Δείτε ακόμη Πώς Μεταμορφώθηκαν Μερικές Διασημότητες του Χόλυγουντ με τα Χρόνια
Αν φανταζόσασταν μπάτλερ να περιφέρονται και να ανταποκρίνονται στα αιτήματα των διασήμων, μπορεί να εκπλαγείτε από μια πολύ λιγότερο θεαματική πραγματικότητα. Κατά τη διάρκεια ενός διαφημιστικού διαλείμματος, μπορείτε να δείτε το προσωπικό να παλεύει για να καθαρίσει τη σκηνή, εθελοντές να σπεύδουν να γεμίσουν κενές θέσεις και τις διασημότητες να αρπάζουν την ευκαιρία να τεντώσουν τα πόδια τους ή να πάνε στην τουαλέτα.
Αυτή είναι επίσης μια τέλεια στιγμή για τους υποψήφιους να ξεφυλλίσουν τις ομιλίες τους για άλλη μια φορά πριν ανέβουν στη σκηνή και, φυσικά, να συναντήσουν τους συναδέλφους. Αν κρίνουμε από τις φωτογραφίες από τα παρασκήνια, αυτή είναι η στιγμή που λαμβάνουν χώρα οι πιο ειλικρινείς αλληλεπιδράσεις.
Πριν από μερικά χρόνια, η Ακαδημία είχε μια ιδέα να χρησιμοποιήσει το διαφημιστικό διάλειμμα για να παρουσιάσει τα Όσκαρ στους νικητές σε 4 κατηγορίες, προκειμένου να μειώσει τη διάρκεια της παράστασης σε 3 ώρες. Αλλά αυτό πυροδότησε τέτοια αντίδραση στο Διαδίκτυο που η Ακαδημία αποφάσισε να το ξανασκεφτεί.
Αν και η ίδια η εκδήλωση κοστίζει μια περιουσία, το διάσημο άγαλμα δεν συνοδεύεται από χρηματικό έπαθλο. Το Όσκαρ δίνει στους νικητές μια ώθηση της φήμης και συνήθως οδηγεί σε μεγαλύτερα συμβόλαια για μελλοντικούς ρόλους.
Η Αμερικανίδα ηθοποιός Greer Garson έδωσε μια ομιλία 6 λεπτών το 1942, η οποία είναι η μεγαλύτερη ομιλία που έχει καταγραφεί. Στη συνέχεια, η Ακαδημία αποφάσισε να μειώσει τη διάρκεια της ομιλίας στα 45 δευτερόλεπτα. Υπάρχουν υπενθυμίσεις από τον υπεύθυνο σκηνής και αφού ο νικητής φτάσει στο χρονικό όριο του, ξεκινά η μουσική. Αν συνεχίσουν να μιλούν, το μικρόφωνο κόβεται.
Αυτό είναι ένα από τα παλαιότερα κόλπα της Ακαδημίας. Ένα από τα καθήκοντα της συγγραφικής ομάδας των Όσκαρ είναι να γράφει τα αστεία της τελευταίας στιγμής σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά ή να καλύψει πιθανές άβολες στιγμές, όπως αν πέσει ο οικοδεσπότης ή αν ανακοινωθεί λάθος νικητής. Αλλά τα αστεία των Όσκαρ επιλέγονται προσεκτικά: «Πρέπει να είσαι προσεκτικός για να μην περάσεις την περίεργη γραμμή», εξηγεί ο πρώην επικεφαλής συγγραφέας των Όσκαρ, Μπρους Βίλανς.
Αλλά, λέει, οι συγγραφείς αρχίζουν να σκαρφίζονται αστεία για τα Όσκαρ περίπου 2 μήνες νωρίτερα και τα κρατούν σε ένα «βιβλίο» 300 σελίδων. Αυτός ο μακροσκελής οδηγός διατηρείται ακριβώς έξω από τη σκηνή, ώστε ο οικοδεσπότης να μπορεί να τον ξεφυλλίσει κατά τη διάρκεια των διαφημιστικών διαλειμμάτων για να φρεσκάρει τη μνήμη του.
Το παρατσούκλι του αγάλματος των βραβείων Όσκαρ χρησιμοποιείται από το 1939, αλλά η προέλευσή του συχνά αμφισβητείται. Σύμφωνα με μια φήμη, η ηθοποιός Bette Davis το ονόμασε «Όσκαρ» επειδή έμοιαζε με τον σύζυγό της, του οποίου το δεύτερο όνομα ήταν επίσης Όσκαρ. Ωστόσο, η Ακαδημία συνήθως αναφέρεται στην ιστορία της Μάργκαρετ Χέρικ, της εκτελεστικής γραμματέα της Ακαδημίας, η οποία είπε χαριτολογώντας ότι το αγαλματίδιο της θύμιζε τον «θείο Όσκαρ». Γενικά, η προέλευση του ονόματος παραμένει λίγο μυστήριο και το επίσημο όνομα του βραβείου είναι “Academy Award of Merit”.
Μπορεί να αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η θρυλική Ελίζαμπεθ Τέιλορ βρίσκεται στη λίστα με τα 12 αστέρια που αρνήθηκαν αυτό το διάσημο βραβείο. Το 1966, τόσο η Ελίζαμπεθ Τέιλορ όσο και ο τότε σύζυγός της Ρίτσαρντ Μπάρτον ήταν υποψήφιοι για την καλύτερη ηθοποιό και τον καλύτερο ηθοποιό για το Who’s Afraid of Virginia Woolf; αλλά ο Μπάρτον έπεισε την Τέιλορ να μην παραστούν στην τελετή.
Εκείνη την εποχή, ο Burton είχε 4 χαμένα Όσκαρ και δεν άντεχε άλλο ένα χτύπημα στην αυτοπεποίθησή του, έτσι το ζευγάρι πήγε σε ένα ταξίδι στο Παρίσι. Πράγματι, έχασε ξανά, ενώ η Τέιλορ κέρδισε. Ωστόσο, απέρριψε το βραβείο σε ένδειξη αλληλεγγύης προς τον Μπάρτον.
Δείτε επίσης Πώς θα Έμοιαζαν 10 Διάσημες αν Δεν Χρησιμοποιούσαν Ποτέ Μοντέρνες Θεραπείες Ομορφιάς
Το φωτεινό χρώμα δεν φεύγει ποτέ από τη μόδα, ειδικά αν είστε λάτρης των χρωμάτων… Read More
Οι παλέτες είναι τέλειες για την κατασκευή επίπλων. Το κύριο πλεονέκτημα των τραπεζιών παλέτας είναι… Read More
Καθώς το καλοκαίρι πλησιάζει όλο και περισσότερο, τα καπέλα τζόκεϊ γίνονται όλο και πιο δημοφιλή.… Read More
Ο καθαρισμός του μπάνιου σας είναι απαραίτητος για την προσωπική σας υγιεινή καθώς είναι από… Read More
Οι ακρυλικές μπανιέρες είναι πολύ δημοφιλείς. Είναι πιο ελαφριές από τις εμαγιέ και διατηρούνται πιο… Read More
Πολλοί άνθρωποι αναζητούν απλά κόλπα για να κάνουν το καθάρισμα να μην διαρκεί ώρες. Φυσικά,… Read More
Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies.
Περισσότερα