Οι ερευνητές έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι κοιτάμε περισσότερο τα λογότυπα που βρίσκονται στην αριστερή πλευρά των αντικειμένων παρά στα δεξιά, και αυτό είναι ένα γεγονός που ίσως δεν το έχουμε συνειδητοποιήσει. Αυτός είναι ένας από τους κύριους λόγους για τους οποίους τα λογότυπα είναι σχεδόν πάντα στα αριστερά, αλλά δεν είναι ο μόνος λόγος.
12 γεγονότα για την ζωή μας που την κάνουν μια απόλυτη απάτη
Τα λογότυπα είναι σαν τις πρώτες εντυπώσεις. Ας πάρουμε έναν ιστότοπο για παράδειγμα, όταν ένας χρήστης επισκέπτεται έναν ιστότοπο, τείνει να κοιτάζει την αριστερή πλευρά του περισσότερο από τη δεξιά. Το ίδιο συμβαίνει με τα ρούχα ή άλλα αντικείμενα καθώς οι άνθρωποι τείνουν να κοιτάζουν περισσότερο στην αριστερή πλευρά. Και αφορά περισσότερο την ορατότητα, δηλαδή το λογότυπο να είναι ορατό στο άτομο που το κοιτάζει. Όταν χαιρετάτε κάποιον, κοιτάζετε την αριστερή πλευρά των ρούχων, όπου τοποθετείται το λογότυπο.
Στο παρελθόν τα λογότυπα στις στρατιωτικές στολές ήταν πάντα τοποθετημένα στην αριστερή πλευρά της στολής, και αυτό δεν έχει αλλάξει, ούτε μία φορά. Επιπλέον, η αριστερή ευθυγράμμιση των λογότυπων είναι συνηθισμένη και οικεία στους ανθρώπους.
Όταν κοιτάζετε τους περισσότερους ιστότοπους, τα λογότυπά τους τοποθετούνται πάντα στην αριστερή πλευρά και ο κύριος λόγος είναι ότι οι άνθρωποι στο δυτικό κόσμο διαβάζουν και γράφουν από αριστερά-δεξιά. Εκτός από τα Αραβικά, τα Εβραϊκά, τα Φαρσί, όπου η λέξη διαβάζεται από δεξιά προς τα αριστερά.
Τα λογότυπα είναι βασικά συστατικά για την καθιέρωση επωνυμίας και αποτελούν μέρος αυτού που κάνει μια μάρκα γνώριμη. Σύμφωνα με μια μελέτη, από τον Όμιλο Nielsen Norman, βγήκε το συμπέρασμα ότι οι χρήστες θυμούνται περισσότερες μάρκες όταν τοποθετούνται τα λογότυπα στα αριστερά παρά στα δεξιά. Επίσης ότι υπήρχε μέση αύξηση 89% για μάρκες που τοποθέτησαν τα λογότυπά τους αριστερά. Όταν οι άνθρωποι βλέπουν αντικείμενα, γενικά κοιτάζουν περισσότερο προς τα αριστερά όπου βρίσκεται το λογότυπο, παρά προς τα δεξιά. Αυτό από μόνο του κάνει την μάρκα αξέχαστη, και της δίνει υψηλή ανάκληση σκέψης. Αυτό θέλουν οι εταιρίες σωστά; Να θυμάστε!
Μια Φωτογράφος Προσκάλεσε Γυναίκες που Παντρεύτηκαν Δεκαετίες πριν να Φορέσουν τα Παλιά Νυφικά τους
Το φωτεινό χρώμα δεν φεύγει ποτέ από τη μόδα, ειδικά αν είστε λάτρης των χρωμάτων… Read More
Οι παλέτες είναι τέλειες για την κατασκευή επίπλων. Το κύριο πλεονέκτημα των τραπεζιών παλέτας είναι… Read More
Καθώς το καλοκαίρι πλησιάζει όλο και περισσότερο, τα καπέλα τζόκεϊ γίνονται όλο και πιο δημοφιλή.… Read More
Ο καθαρισμός του μπάνιου σας είναι απαραίτητος για την προσωπική σας υγιεινή καθώς είναι από… Read More
Οι ακρυλικές μπανιέρες είναι πολύ δημοφιλείς. Είναι πιο ελαφριές από τις εμαγιέ και διατηρούνται πιο… Read More
Πολλοί άνθρωποι αναζητούν απλά κόλπα για να κάνουν το καθάρισμα να μην διαρκεί ώρες. Φυσικά,… Read More
Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies.
Περισσότερα