Πέντε ελληνικά e-shops εν μέσω πανδημίας δεν παρέδωσαν παραγγελίες στους πελάτες τους, ενώ ήδη είχαν εισπράξει τα εκάστοτε χρήματα.
Στα ηλεκτρονικά καταστήματα επιβλήθηκαν πρόστιμα συνολικού ύψους 330.000 ευρώ. Παράλληλα, στα εν λόγω e-shops διαπιστώθηκε η αδυναμία επικοινωνίας με την επιχείρηση, η οποία είτε δεν απαντούσε καθόλου είτε προέβαλε, σε κάποιες περιπτώσεις, αριθμούς τηλεφώνου που δεν ανταποκρίνονταν σε πραγματικούς τηλεφωνικούς αριθμούς της χώρας.
Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου δημοσιοποιεί και τα στοιχεία τους ώστε να ενημερωθεί το καταναλωτικό κοινό. Πρόκειται για τα εξής:
Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή διερευνά παρόμοιες υποθέσεις και εξετάζει την επιβολή διοικητικών κυρώσεων και σε άλλα ηλεκτρονικά καταστήματα εμπορίας κινητών τηλεφώνων και προϊόντων υψηλής τεχνολογίας, για τα οποία δέχτηκε πληθώρα καταγγελιών και για τις οποίες το καταναλωτικό κοινό θα ενημερωθεί με νεότερη ανακοίνωση.
Για καταγγελίες σχετικά με φαινόμενα παράνομων και παραπλανητικών πρακτικών από ηλεκτρονικά καταστήματα εμπορίας κινητών τηλεφώνων, οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται στη γραμμή καταναλωτή 1520.
πηγή: itspossible
Το φωτεινό χρώμα δεν φεύγει ποτέ από τη μόδα, ειδικά αν είστε λάτρης των χρωμάτων… Read More
Οι παλέτες είναι τέλειες για την κατασκευή επίπλων. Το κύριο πλεονέκτημα των τραπεζιών παλέτας είναι… Read More
Καθώς το καλοκαίρι πλησιάζει όλο και περισσότερο, τα καπέλα τζόκεϊ γίνονται όλο και πιο δημοφιλή.… Read More
Ο καθαρισμός του μπάνιου σας είναι απαραίτητος για την προσωπική σας υγιεινή καθώς είναι από… Read More
Οι ακρυλικές μπανιέρες είναι πολύ δημοφιλείς. Είναι πιο ελαφριές από τις εμαγιέ και διατηρούνται πιο… Read More
Πολλοί άνθρωποι αναζητούν απλά κόλπα για να κάνουν το καθάρισμα να μην διαρκεί ώρες. Φυσικά,… Read More
Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies.
Περισσότερα