Το να αφήνετε φιλοδωρήματα στους σερβιτόρους στα εστιατόρια είναι μια κοινή πρακτική σε όλο τον κόσμο. Ωστόσο, κάποιος πιθανότατα δεν συνειδητοποιεί τις απλές τεχνικές χειραγώγησης που χρησιμοποιεί ένας ικανός σερβιτόρος ή σερβιτόρα για να πάρει ένα καλύτερο φιλοδώρημα. Μην τα παραγγείλεις ποτέ: Πρώην μάγειρες και σερβιτόροι εξηγούν τι να μην τρώμε σε μια ταβέρνα
Ο καθηγητής Michael Lynn είναι λέκτορας στο Πανεπιστήμιο Cornell (ΗΠΑ). Διεξήγαγε μελέτη σε 21 εστιατόρια, όπου παρακολούθησε στενά τη δουλειά των σερβιτόρων. Με αυτόν τον τρόπο θέλησε να αποδείξει τη σχέση ποιότητας εξυπηρέτησης και δίκαιου φιλοδωρήματος. Κατά τη διάρκεια της έρευνας, ο Michael ανακάλυψε συγκεκριμένες συμπεριφορές των σερβιτόρων που επηρεάζουν το υποσυνείδητό και μας κάνουν να αφήνουμε περισσότερα χρήματα μετά το γεύμα. Μερικοί σερβιτόροι είναι πραγματικοί κύριοι της χειραγώγησης!
Οι σερβιτόροι που έχουν σκυθρωπά πρόσωπα και δεν χαμογελούν στους πελάτες δεν μπορούν να περιμένουν ότι τα φιλοδωρήματά τους θα αυξηθούν κατά 140%.
Προφανώς, το χρώμα της ενδυμασία έχει σημασία, αλλά μόνο για τις σερβιτόρες. Όσες φορούν κόκκινα λαμβάνουν 26% υψηλότερα φιλοδωρήματα. Ωστόσο, μόνο οι άνδρες είναι πρόθυμοι να τα δώσουν.
Δείτε ακόμη Εστιατόρια με Μπουφέ: Έτσι σας Ξεγελούν και Μπορείτε να Φάτε Όσο Θέλετε!
Οι σερβιτόροι που δεν στέκονται όρθιοι αλλά γέρνουν πάνω από το τραπέζι (και δείχνουν ενδιαφέρον να το κάνουν) μπορούν να περιμένουν υψηλότερα φιλοδωρήματα.
Στους πελάτες αρέσει να παίρνουν κάτι δωρεάν. Ένα μικρό γλυκό που επισυνάπτεται στον λογαριασμό τους κάνει να αφήνουν φιλοδωρήματα 21% υψηλότερα.
Στους πελάτες αρέσει να γνωρίζουν το όνομα του ατόμου που θα τους εξυπηρετήσει. Ένας σερβιτόρος που συστήνεται μπορεί να πάρει φιλοδώρημα που είναι έως και 53% υψηλότερο.
Εάν ο σερβιτόρος τραβήξει την προσοχή των πελατών για κάποιο λόγο με ένα απαλό άγγιγμα, το φιλοδώρημα μπορεί ενδεχομένως να αυξηθεί κατά 42%.
Σε ορισμένους πελάτες αρέσει όταν ο σερβιτόρος λέει ένα αστείο ή ρωτά έναν γρίφο. Αυτό το απλό κόλπο τους κάνει πιο γενναιόδωρους και δίνουν υψηλότερα φιλοδωρήματα.
Μια απλή αναφορά στον καλό καιρό θα κάνει το φιλοδώρημα 18% περισσότερο.
Σχεδιάζοντας κάτι στον λογαριασμό (ηλιοφάνεια, χαμόγελο) μπορεί να κάνει σχεδόν κάθε πελάτη χαρούμενο. Στη συνέχεια αφήνει 37% υψηλότερο φιλοδώρημα.
Οι έξυπνοι σερβιτόροι γράφουν συχνά τη λέξη ευχαριστώ στον λογαριασμό. Σε τέτοιες περιπτώσεις, οι πελάτες είναι πιο γενναιόδωροι και αυξάνουν το ποσό του φιλοδωρήματος κατά 13%.
πηγή φωτογραφιών
Δείτε επίσης Μεγάλα Πιάτα, Μικρές Μερίδες: 7 Λόγοι που τα Πολυτελή Εστιατόρια Σερβίρουν Τόσο Μικροσκοπικές Μερίδες
Αν θέλετε ένα φυσικό και αποτελεσματικό τρόπο για την καταπολέμηση των ρυτίδων, φτιάξτε μια σπιτική… Read More
Συχνά απορρίπτεται ως απόβλητο αλλά ο φλοιός ρυζιού έχει εκπληκτικές χρήσεις για τον κήπο. Αυτά… Read More
Χρειάστηκε ποτέ να καλέσετε έναν υδραυλικό επειδή η αποχέτευση σας βούλωσε και σας αφήσει με… Read More
Σε όλους αρέσει να νιώθουν ζωντανοί και φρέσκοι, ανεξάρτητα από το στάδιο της ζωής τους.… Read More
Τα ντουλάπια της κουζίνας είναι από τα σημεία εκείνα που δεν τα καθαρίζουμε τόσο συχνά… Read More
Μπορείτε συνήθως να καταλάβετε πόσο βρώμικο είναι το αυτοκίνητό σας κοιτάζοντάς το. Συνήθως υπάρχει λάσπη… Read More
Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies.
Περισσότερα