Η πλατφόρμα Skroutz στην οποία συμμετέχουν πάνω από 4.500 ηλεκτρονικά καταστήματα και φιλοξενεί κάμποσα εκατομμύρια προϊόντα μας αποκαλύπτει την αύξηση που υπάρχει στο ηλεκτρονικό εμπόριο αλλά και τι προτιμούν οι Έλληνες εν μέσω καραντίνας λόγω Κορονοϊού!
Το Skroutz είναι ίσως η πιο δημοφιλής πλατφόρμα φιλοξενίας καταστημάτων στη χώρα μας και βάση των στοιχείων της υπάρχει σημαντική ενίσχυση του ηλεκτρονικού εμπορίου, της τάξης του 41% (περίοδος 9-29 Μαρτίου) μέσα από τις υπηρεσίες της συγκριτικά με τον προηγούμενο μήνα του ίδιου έτους.
Συγκεκριμένα
Στον αντίποδα με μείωση στις πωλήσεις βρίσκονται προϊόντα μόδας αλλά και auto-moto κάτι που είναι πολύ λογικό λόγω της καραντίνας που μας επιβάλλει να είμαστε μέσα.
Στην ανακοίνωση της ομάδας Business Intelligence του Skroutz τους δηλώνουν ότι δεν έχει μειωθεί η αγοραστική δύναμη απλά οι καταναλωτές στρέφονται σε άλλα προϊόντα πρωτευούσης σημασίας όπως αντισηπτικά, καθαριστικά αλλά και ηλεκτρονικά είδη και περιφερειακά όπως υπολογιστές, ποντίκια, web cameras το οποία χρησιμοποιούν για επικοινωνία. Προϊόντα όπως ρούχα, παπούτσια, αρώματα έχουν αρκετή πτώση.
Οι περισσότερες πωλήσεις πραγματοποιήθηκαν στις παρακάτω 20 κατηγορίες:
Η μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων παρατηρήθηκε στις παρακάτω 20 κατηγορίες:
Η μεγαλύτερη μείωση σε πωλήσεις έγινε στις παρακάτω 20 κατηγρίες:
Οι χρωστικές, μεταξύ των άλλων πρόσθετων τροφίμων, είναι ουσίες φυσικές ή συνθετικές που προστίθενται σε τροφές έτοιμες προς… Read More
Πολλοί πορτοφολάδες περιμένουν πλήθος κόσμου στα εμπορικά κέντρα. Απασχολημένοι ψάχνοντας για τέλεια δώρα, πέφτουν θύματα… Read More
Εκτός από τα λιπάσματα που βρίσκουμε σε γεωπονικά καταστήματα, υπάρχουν πολλά καθημερινά υλικά, οικιακά υπολείμματα… Read More
Πολλοί κάνουν τις διακοπές τους στη θάλασσα ή σε μια λίμνη. Δυστυχώς, το καλοκαίρι συχνά… Read More
Το καλοκαίρι έρχεται επιτέλους όμως οι υψηλότερες θερμοκρασίες σημαίνουν ότι πολλά έντομα θα επισκεφθούν τα… Read More
Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies.
Περισσότερα